Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌لیخت از بارسا دور و به پاریس نزدیک می‌شود

© Fotolia / Vividz Foto دی‌لیخت از بارسا دور و به پاریس نزدیک می‌شود
دی‌لیخت از بارسا دور و به پاریس نزدیک می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که ماتیاس ده لیخت مدافع آژاکس فتبالش را در پاری سن ژرمن آغاز کند.

 

افشا رقم توافق دی لیخت با بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افشا رقم توافق دی لیخت با بارسا

رونالدو دی بوئر، هافبک پیشین تیم ملی هالند و بارسلونا، به این باور است که پاری سن ژرمن انتخاب خوبی برای دی لیخت نخواهد بود. به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد که مینو ایولا با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال ۸۰ میلیون یورویی ماتیاس دی‌لیخت، به توافق دست یافته است. اما رونالدو دی‌بوئر به این باور است که با انجام این انتقال، کار دی‌لیخت در فرانسه به جایی نخواهد کشید و او به پیشرفت دست نخواهد یافت. از دید این بازیکن، سبک بازی تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی شانس بیشتر در کسب پیروزی برای این مدافع خواهد داشت.

رونالدو دی بوئر افزود: " تصور نمی‌کنم انتقال دی لیخت به پاری سن ژرمن بهترین گزینه باشد. در حالی‌که پی‌اس‌جی باشگاه بزرگ است و اما در میان بهترین‌های اروپا جایی ندارد و دی لیخت در این تیم از نظر سبک بازی به جایی نخواهد رسید.

بوئز در ادامه صحبت‌هایش گفت: "من اطمینان دارم بارسلونا یا منچسترسیتی بهترین انتخاب برای دی لیخت خواهند بود. دی لیخت بازیکنی با فوق‌العاده است که فصلی خوبی را پشت سر گذاشته است و با توجه به اینکه شیوه بازی بارسلونا با آژاکس تفاوت چندانی ندارد، او در این تیم موفق خواهد شد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала