ضربات طیاره‌های روسی بر مواضع تروریستان در ادلب سوریه

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ضربات طیاره‌های روسی بر مواضع تروریستان در ادلب سوریه
ضربات طیاره‌های روسی بر مواضع تروریستان در ادلب سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیاره‌های نیروهای هوایی روسیه چهار ضربه بر مواضع تروریستان در ادلب سوریه، وارد کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه وزارت دفاع روسیه، طیاره‌های نیروهای هوایی روسیه چهار موضع تروریستان را که کاردینات شان را از جانب ترکیه دریافت کرده بودند، بمباردمان کردند.

در خبرنامه وزارت دفاع روسیه آمده است که تروریستان متحد "جبهات النصره" با وجود توافق آتش‌بس، مرکز نظارت ارتش ترکیه در ادلب را هدف حملات قرار دادند.

آتش‌بس کامل در ساحه تشنج‌زدایی در ادلب سوریه - اسپوتنیک افغانستان
آتش‌بس کامل در ساحه تشنج‌زدایی در ادلب سوریه

خبرنامه می‌افزاید که فرماندهی ارتش ترکیه از مرکز روسی آشتی درخواست نمود تا در راستای " تامین امنیت نظامیان ترکی و هدف قرار دادن مواضع تروریستان" کمک کند.

در خبرنامه وزارت دفاع روسیه آمده است: "براساس مختصات داده شده از جانب ترکیه، طیاره‌های نیروهای هوایی روسیه چهار موضع را بمباردمان کرد. در نتیجه در منطقه مسکونی دوکماک و بلندی‌های جبل تاورت جمع بزرگ جنگجویان و مواضع توپخانه‌یی صفری که از آنها بر مرکز نظارتی ترکی شلیک شده بود، از بین برده شد.

وزارت دفاع روسیه خاطر نشان ساخته است که همکاری نزدیک فرماندهی روسی و ترکی برای مبارزه با تروریستان در سوریه ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала