احتمال گرمای کشنده در قطر رد شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчины играют в футбол в пустыне Khor Al Adaid в Дохе
Мужчины играют в футбол в пустыне Khor Al Adaid в Дохе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان هواشناسی قطر گزارش ها در خصوص گرمای 80 درجه سانتی گراد دراین کشور را رد نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه QNAعبدالله منایی، مدیر دفتر هواشناسی قطر شایعات در شبکه های اجتماعی را در مورد اینکه در ماه های تابستان امسال دمای هوا در قطربه مثبت 80 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، رد نموده افزود که تغییرات آب و هوا در ماه های تابستان در کل باعث افزایش دما در شبه جزیره عربستان شده است.
ال منایی در صحبت با رسانه های قطر گفت: " دمای هوا در این ماه در سطح معمول ثبت شده است، هیچ انحراف از درجه حرارت طبیعی مشاهده نشده و اندازه گرما از ارقام ماه جون سال گذشته فراتر نرفته. همچنین هیچ شواهدی وجود ندارد که دمای هوا بسیار بیشتر از مقادیر معمول در این وقت سال باشد. اما به طور کلی، تمام جهان به دلیل تغییرات اقلیمی با افزایش دمای هوا مواجه شده است، در تابستان سال 1973 درجه حرارت گرما در قطر 40-42 درجه سانتی گراد ثبت شد و در ماه جاری حداکثر درجه حرارت 48.2 درجه سانتیگراد ثبت شده است".
وی از ساکنان قطر خواست تا به اطلاعات رسمی اداره هواشناسی توجه نموده و از شنیدن شایعات در این مورد و ترمومتر های موتر های شان که احتمال دارد به دلیل مشکلات فنی درجه هوا را نادرست نشان دهد، خودداری نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала