Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس بالای فن‌دایک در کسب توپ طلای 2019

© REUTERS / Vasily Fedosenkoشانس بالای فن دایک در کسب توپ طلای 2019
شانس بالای فن دایک در کسب توپ طلای 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شرط‌بندی‌های معتبر اروپایی، فن دایک ستاره هالندی باشگاه لیوپول شانس بیشتری نسبت به مسی و رونالدو در کسب توپ طلای 2019 دارد.
فن دایک: در فینال تنها با رونالدو بازی نمی کنیم - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فن دایک: در فینال تنها با رونالدو بازی نمی کنیم

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آاس، توپ طلا که با ارزش‌ترین جایزه تک فردی فوتبال دنیا به حساب میاید، اکنون معلوم نیست که این جایزه معتبر نصیب چه کسی میشود. پس از 10 سال حاکمیت مطلق مسی و رونالدو بر این جایزه‌ی معتبر، سال پار لوکا مودریچ، ستاره باشگاه رئال توانست فاتح آن شود و این احتمال وجود دارد که سال 2019 نیز این جایزه به بازیکنی غیر از مسی و رونالدو برسد.

در این میان، صحبت از فن دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول است که فصل درخشانی و جذابی را با این باشگاه سپری کرد. او که در تمام فصل گذشته از هیچ بازیکنی دریبل نخورد و یک رهبر مقتدر در درون زمین برای سرخ‌های آنفیلد بود. فن دایک با لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شد و اکنون در بنگاه‌های شرط بندی شانس نخست توپ طلا محسوب می‌شود.

او که عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس را نیز به دست آورد، با نسبت 1.9 به یک شانس اول توپ طلاست و پس از او مسی با نسبت 2 به یک قرار دارد. پس از این دو کریستیانو رونالدو با نسبت 15 به یک قرار دارد.

محمد صلاح، لروی سانه، برناردو سیلوا، ادن هازارد، کیلیان امباپه و انتوان گریزمان در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала