Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومين طلاي تكواندوی افغانستان در رقابت هاي هند

© فدراسیون ملی تکواندو افغانستان - FBتکنواندوکار افغانان، صاحب مدال طلا شد
تکنواندوکار افغانان، صاحب مدال طلا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسین لطفی تکواند کار افغانستان با شکست چهار حریف خود، سومین مدال طلا را در دومین دور رقابت‌های بین المللی G1 هندوستان بدست آورد.
یک طلا و یک برنز برای تکواندو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یک طلا و یک برنز برای تکواندو

به گزارش اسپوتینک؛ حسین لطفی تکواندو کار کشور با شکست چهار حریف خود و امروز نیز با بدست آوردن سه پیروزی دیگر با تفاوت چند امتیاز برابر حریفان خود از کشورهای هندوستان و عمان توانست سومین مدال طلای را در دومین دورۀ رقاب‌تهای بین المللی G1 هندوستان کسب کند. این تکنواندو کار در وزن 68 کیلوگرام و با بدست آوردن مدال طلا 10 امتیاز را از سوی فدراسیون جهانی تکواندو بدست آورد.

تاکنون افغانستان 3 مدال طلا از این دور مسابقات بدست آورده است. در روزهای گذشته دیگر تکواندوکاران افغانستان نیز برای این کشور افتخار کسب کردند. این رقابت‌ها با حضور نماینده‌گان کشورهای افغانستان، زمبابوی، بوتان، هندوستان، آسترالیا، نیپال، قزاقستان، عمان، عربستان، قطر، جاپان، کرواسیا، سوریه و بنگله دیش برگزار شده است.

 این مسابقات از تاریخ یازده جوون سال روان آغاز شده است و تا شانزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. به گفته‌ی مسوولان برگزاری این مسابقات، حدودأ 2500 تکواندوکار در بخش‌های بزرگسالان، نوجوانان و کودکان در این رویداد شرکت کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала