Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری عربستان از میزبانی ایتالیایی ها

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر دوری عربستان از میزبانی ایتالیایی ها
دوری عربستان از میزبانی ایتالیایی ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار نهایی سوپرجام فوتبال ایتالیا قراربود در عربستان سعودی میزبانی شود اما هم اکنون احتمال می رود، این کشور امتیاز میزبانی را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ عربستانی‌ها با ارزش 7 میلیون یورو، قرارداد برگزاری سوپرجام ایتالیا را به عهده گرفته است که طی 4 سال، دوبار میزبانی دیدار سوپرجام ایتالیا را در جدی را در اختیار داشته باشد ولی به دلیل نقض قوانین پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی به گونه غیرقانونی از سوی آنان در شبکه «بی‌اَوت کیو» که از مناقشه سیاسی بین قطر و عربستانی ناشی می شود، ممکن این میزبانی را از دست بدهد.

دیدار اخیر سوپرجام ایتالیا در سال 2019، قرار است بین تیم های فوتبال یوونتوس قهرمان لیگ سری آ و لاتزیو قهرمان جام حذفی ایتالیا در ماه آگست راه اندازی شود که نشر آن را به طور انحصاری، شبکه بین اسپورتس قطر به عهده دارد و اختلافات سیاسی دو کشور باعث شده از دوسال به این سو، شبکه به نام «بی‌اَوت کیو» در عربستان فعالیت نماید که مسابقات مختلف ورزشی را به گونه غیر قانونی نشر می نماید که این امر، به بخش درآمدزایی شبکه قطری آسیب می رساند. لوئیجی دسی‌یروو، مدیر اجرایی سری آ می گوید: سری آ پشت شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» و مقابل شبکه تلویزیونی «بی‌اَوت کیو» بابت پخش غیرقانونی مسابقات ورزشی است. برای ما این موضوع مهم است. اقدامات قانونی در این زمینه را آغاز کرده‌ایم تا به زودی پدیده «بی‌اَوت کیو» را به پایین‌ترین سطحش برسانیم.

در همین حال، شبکه‌های تلویزیونی «اسکای» و «بی‌بی‌سی» نیز اقدامات قانونی علیه شبکه‌ تلویزیونی «بی‌اَوت کیو» بخاطر پخش غیرقانونی بازی های ورزشی که حق نشر آن تنها در اختیار این شبکه هاست، آغاز کرده‌اند.

این در حالیست که چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در حمایت از «بی‌این اسپورتس» اعلام کرد؛ اقدامات قانونی علیه «بی‌اَوت کیو» انجام خواهد داد که مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 را به گونه غیرقانونی پخش کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала