Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارادونا جراحی می شود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر مارادونا جراحی می شود
مارادونا جراحی می شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین از نیمکت هدایت تیم فوتبال دورادوس (لیگ مکزیکو) کناره گیری نمود تا بیشتر به سلامتی اش متمرکز شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که نزدیک به یکسال پیش عهده دار نیمکت هدایت تیم فوتبال دورادوس در لیگ دسته دوم فوتبال مکزیکو شد، جهت توجه و رسیدگی بیشتر به سلامتی اش، از سرمربی‌گری این تیم اعلام جدایی کرد.

قرار است مارادونا از ناحیه شانه و زانو، تا چندی بعدی تحت عمل جراحی قرار گیرد، به همین دلیل از وظیفه اش کناره گیری کرد تا بتواند با توجه بیشتری، برای بهبود مشکلات پزشکی خود وقت بگذارد.

اسطوره آرژانتینی، در ماه سپتامبر 2018 بود که هدایت این تیم را به عهده گرفت و دوبار با این تیم تا کسب جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال مکزیکو پیش رفت ولی هر دو بار تیمش نتیجه بازی را به اتلتیکو سن‌لوئیس واگذار کرد نتوانست صعود نماید.

در حالیکه گفته می شد مارادونا با وجود پایان یافتن قراردادش در ماه جاری میلادی، به فعالیتش در دورادوس ادامه دهد، ولی هفته های اخیر خبرهایی جدایی او منتشر شد تا اینکه این اتفاق رخ داد و سرانجام به کارش در مکزیکو نقطه پایان گذاشت.

در اعلامیه باشگاه فوتبال دورادوس آمده است: "ما و مارادونا در کنار یکدیگر دنیا را شگفت‌زده کردیم. ما نشان دادیم فوتبال یعنی عشق و شور. به خاطر همه چیز متشکریم رئیس. امیدواریم هر چه زودتر سلامتت را بدست بیاوری. به امید دیدار هر چه سریعتر."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала