Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: امیدوارم روزی کهکشانی شوم

© REUTERS / Andrew Couldridgeهازارد: امیدوارم روزی کهکشانی شوم
هازارد: امیدوارم روزی کهکشانی شوم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره جدید تیم فوتبال رئال مادرید رسما به هواداران این تیم معرفی شد و سپس در کنفرانس خبری برای پاسخ به سوالات خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ اس؛ ادن هازارد ستاره بلیجیم رئال که در مراسم باشکوه معارفه اش امشب حضور یافت، در مقابل خبرنگاران نیز حضور یافته و صحبت هایی انجام داد. او در این کنفرانس اظهار داشت: از دوران کودکی ام، زمانی که با برادرم در باغچه بازی میکردم، آرزو داشتم این لحظه را داشته باشم، از همان دوران هوادار رئال بودم. به فرانسه و انگلیس رفتم اما حالا می توانم پیراهن رئال مادرید را بپوشم و این افتخار بزرگی است.

ادن در مورد سرمری جدیدش زین الدین زیدان گفت: او الگوی بچگی من است و در تصمیم من برای پیوستن به رئال نقش اصلی را داشت. پست من؟ من در این مورد تصمیم نمی گیرم و بر عهده مربی است اما  دوست دارم در سمت چپ و در پست شماره 10 بازی کنم.  رویای من این است که از بازی ها لذت ببرم و پیروز شویم، و وقتی در رئال حضور داری باید برای همه عناوین مبارزه کنی و من می خواهم یک داستان خوب از خودم در رئال مادرید بسازم.

 در مورد ضربه زدن پنالتی از او پرسیده شد، وی گفت: وقتی در رئال مادرید بازی می کنی، ستاره معنا ندارد چراکه این تیم ستاره است. هفت سال در چلسی بازی کردم اما اینجا بازیکن جدید هستم. من بالاترین و بیشترین را در رئال مادرید می خواهم. به نظرم پنالتی ها را کاپیتان تبدیل به گل می کند ولی اگر از من بخواهد، باور نکردنی خواهد بود؛ من هم همه پنالتی ها را گل خواهم کرد. به نظرم راموس، به پنالتی زدنش ادامه می دهد.

در حالیکه هازارد در بیست و هشتمین سال زندگی اش قراردارد،از پیوستنش در چنین سنی به رئال گفت: به نظرم دیر نشده است. فکر کنم بین 27 تا 32 سالگی در بهترین فرم دوران فوتبالم قرار داشته باشم و امیدوارم بیشتر از این هم ادامه باشد.

این دلیلی است که به اینجا آمدم.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FRealMadrid%2Fposts%2F10151786208349953&width=500" width="500" height="632" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

 

او در مورد آمدنش در سال قبل و نیز شماره پیراهن خود گفت: همه چیز از سال گذشته شروع شد اما من در چلسی بودم و یک سال دیگر ادامه دادم. همانطور که قبلا گفتم بهترین موقع برای پیوستن به رئال مادرید بود.

 شماره 10 مودریچ: من خوش شانس بودم که قبلا به واسطه کواچیچ با مودریچ صحبت کردم. به شوخی به او گفتم که شماره 10 را به من می دهد که گفت نه. ولی برای من شماره مهم نیست، شماره دیگری انتخاب می کنم.

این بازیکن که خیلی هواداران رئال او را دوست دارند در مورد سازگاری اش با باشگاه جدید گفت: هواداران بالاترین درخواست ها را دارند و ما باید همه عناوین را ببریم. مهم این است که هر کاری از دستمان برمی آید را انجام دهیم و امیدوارم همه از من راضی باشند.

پیش از او کورتوا، دروزاه بان بلجیمی چلسی به رئال آمد، در مورد او نیز هازارد صحبت نمود و گفت: با کورتوا در مورد رئال زیاد صحبت کردم. همه می دانند که او دوست من است و بازی کردن در کنارش را دوست دارم. خوشحالم که اینجا هست و امیدوارم با هم قهرمانی های زیادی را تجربه کنیم. همیشه رویای بازی در رئال مادرید را داشتم و حالا کوچکترین شکی برای امضای قرارداد در من وجود ندارد. باید خودم را ثابت کنم. می خواهم در بهترین باشگاه جهان باشم. موفقیت های زیادی با چلسی کسب کردم اما می خواهم پیروزی ها و موفقیت های زیادی را با رئال تجربه کنم و این چالش جدیدی است. حضور دو بلجیمی در رئال مادرید، قدرت فوتبال ما را نشان می دهد. بازیکنان با کیفیت خوبی در تیم ملی بلجیم داریم و حالا حضور ما دو تا، طرفداران بیشتری را از بلجیم به اینجا می آورد.

هازارد در ادامه حرف هایش با خبرنگاران در مورد پرز نیز صحبت نمود. او گفت: یک بار برای مراسم گالا در لندن همدیگر را دیدیم. خیلی کم و آرام صحبت کردیم و به من گفت که زمانش رسیده تا به مادرید بیایی. خیلی از این حرف خوشحال شد. و خیلی خوشحالم که هواداران زیادی به اینجا آمدند، از دیدن طرفداران جدیدم بسیار خوشحالم و می خواهم با پیراهن سفید نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم.

او که در پروژه جدید کهکشانی ها با زیزو و پرز پیوسته در مورد کهکشانی شدنش اظهار داشت: من کهکشانی نیستم و فقط یک بازیکن خیلی خوب هستم، اما امیدوارم یک روزی تبدیل به کهکشانی شوم. من ادن هازارد هستم و هر چیزی که قبل از این نشان دادم، ارزشی ندارد. باید از صفر شروع کنم.

توپ طلا نیز که از جمله پر حرف و حدیث ترین موضوعات فوتبالی است، در مورد آن هازارد اشاره کرد: تنها چیزی که می توانم بگویم امسال توپ طلا در مادرید در دستان لوکا مودریچ است. نمی دانم کارم آسان تر شده یا خیر، اما همه چیز به نحوه بازی ما بستگی دارد. این درست است که در سال های اخیر توپ طلا به مادریدی ها رسیده است اما در حال حاضر به عملکرد تیمی فکر می کنم که اگر خوب باشد، چراکه نه؟

در حالیکه راموس کاپیتان رئالی هاست، هازارد در مورد رهبری این تیم گفت: در رئال مادرید بازیکنان با قدرت رهبری زیادی است و فکر نکنم تنها باشم. من معتقدم که هر کس باید رهبر خودش باشد. من به اینجا آمدم تا تجربه بیشتری کسب کنم. در تیم ملی و چلسی رهبر بودم و می دانم اینجا هم همچین اتفاقی می افتد چون این مسئولیت من است و برای همین باید بهترین عملکرد را داشته باشم.

او در مورد نیمار و ام باپه گفت: به اینجا آمدم تا با بهترین ها بازی کنم اما صحبتی درمورد ورودی ها نمی کنم. بازیکنانی وارد می شوند که به آن ها نیاز داریم اما این دو از بهترین ها هستند.

فصل گذشته رئال مادرید: می دانم که همیشه روزهای بد هم وجود دارد اما در پنج سال گذشته عناوین زیادی فتح کردند. همه تیم ها حتی بهترین باشگاه ها هم بالا و پایین زیاد دارند. فصل آینده تمایل بیشتری برای موفقیت داریم.

در حالیکه هازاراد برای اولین بار در لالیگا بازی خواهد کرد می گوید: به نظرم بین لالیگا و لیگ برتر تفاوت زیادی است. اما فکر نکنم یکی از دیگری برتری داشته باشد. سبک متفاوتی دارند و فکر کنم لالیگا اجازه تکامل و پیشرفت را به من بدهد.

ادن هازارد در حالی در این کنفرانس خبری حضور یافت که پیش از آن تست های پزشکی خود را انجام داده و قراردادش را با رقم 100 میلیون و تا جون 2024 به امضا رساند و سپس طی صحبت کوتاه، با لباس سفید وارد ورزشگاه سانتیاگو شده و در مقابل هواداران رئال پابه توپ شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала