Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

كاپيتان لئو آماده حضور در كوپا

© REUTERS / Matthew Childsكاپيتان لیو آماده حضور در كوپا
كاپيتان لیو آماده حضور در كوپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی آرژانتین ساعت 02:30 بامداد فردا در نخستین دیدارش در رقابت‌های کوپا امریکا و از گروه B به مصاف کلمبیا می‌رود لئونل مسی خود را برای این رقابت‌ها آماده کرده است تا نخستین جام ملی را به دست آورند.

به گزارش اسپوتنیک؛ یاران لیونل مسی در ورزشگاه 50000 نفری فونته نووای کشور برازیل، بامداد فردا در نخستین دیدار شان در دور گروهی رقابت‌های کوپا امریکا به مصاف شاگردان کارلوس کی‌روش خواهند رفت‌.

پیروزی آرژانتین و اروگوئه با درخشش مسی و سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی آرژانتین و اروگوئه با درخشش مسی و سوارز

این چهارمین حضور لئونل مسی در رقابت‌های کوپا امریکا است ولی او تا کنون نتوانسته این جام معتبر امریکای جنوبی را فتح کند. آرژانتین با مسی در سال 2007 در فینال 3-0 مقابل برازیل شکست خورد و نایب قهرمان شد.

چهار سال بعد و در سال 2011 در مقابل اروگوئه در دیدار نیمه نهایی و در ضربات پنالتی شکست خوردند.

این تیم در فینال 2015 مقابل شیلی قرار گرفت و بازهم در ضربات پنالتی مغلوب شد، یک سال بعد نیز دوباره مقابل شیلی ماجرای مشابه تکرار شد، و آلبی سلسته در ضربات پنالتی شکست دیگر را تجربه نمود. در پی این شکست‌ها، مسی از تیم ملی باز نشسته شد، اما آرژانتین بدون او تیم ضعیفی گشت و حتی ممکن بود به جام جهانی نرسد و این امر باعث شد او برگردد و دوباره ملی‌پوش شود. آرژانتین روزهای بدی را سپری کرده است و حالا به فکر آغاز جدید با نقاط قوت بیشتر، پا به این رقابت‌ها گذاسته است.

اسکالونی مربی آرژانتین این تیم را با بازیکنان جوان برای مسابقات آماده کرده و با توجه به قرارداد کوتاه مدتی که دارد، می‌خواهد بهترین نتیجه را بگیرد و خودش را ماندگار کند.

همکاری خوب این مربی با لئونل می‌تواند دیگر نقطه قوت تیم ملی آرژانتین باشد.  

همچنان مسی برای توپ طلا و نخستین جام ملی تلاش می‌کند و این امر باعث انگیزه‌ی مضاعف این بازیکن خواهد شد

 دیگر نقطه قوت آرژانتین آمادگی آگوئرو، دیماریا، لوسلسو و دیبالا می‌باشد و می‌توانند پازل تکمیلی مسی برای به دست آوردن جام باشند.

با این حالا مسی در مصاحبه‌های قبلی‌اش از آرژانتین منحیث تیم مدعی قهرمان یاد نکرد.

در سوی مقابل، کلمبیا با کارلوس کی‌روش مرد پرتگالی، دستیار اسبق فرگوسن و مربی قبلی تیم ملی ایران پا به این رقابت‌ها می‌گذارد.

آمادگی خامس و دیگر بازیکنان تیم ملی کلمبیا از دیگر نقاط قوت این بازی خواهد بود. گفته می‌شود تیم های آرژانتین و کلمبیا مدعیان صعود از گروه B رقابت‌‌های کوپا امریکا اند و چانس بیشتر برای حضور در دور بعد دارند.

اين در حاليست كه مسي شب گذشته با تغيير عكس پروفايل فيس بوكش به لباس تيم ملي فوتبال كشورش، نشان داد آماده حضور در این مسابقات است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала