Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضايت كريس از فصلي كه گذشت

© AP Photo / Antonio Calanniرضايت كريس از فصلي كه گذشت
رضايت كريس از فصلي كه گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانورونالدو فوق ستاره پرتگالی، با آنکه همراه یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست موفق شود، از فصل گذشته رضایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتگال، از افتخاراتی که در فصل پیش بدست آورد، یادآوری نموده و فصل فراموش نشدنی تلقی کرد.

رونالدو که در پایان فصل 18-2017 با قرارداد رکوردشکن، رئال مادرید را ترک نموده و به جمع تورینی ها در سری آ ایتالیا اضافه شد، در اولین حضورش در این لیگ توانست 28 گل به ثمر برساند و همچنان قهرمانی در اسکودتو، سوپرجام ایتالیا و نیز جایزه ارزشمندترین بازیکن سری آ را بدست آورد اما نتوانست مثل 10 سال پسین، روند گلزنی خودش را طی کند و پایین‌ترین آمار را به ثبت رساند ولی باعث نشد که این بازیکن 34 ساله از فصلی که داشت ناراضی باشد.

رونالدو در صفحه رسمی اش نوشت: عجب فصل فراموش نشدنی‌ای بود! تجارب جدید، باشگاه بزرگ، رکوردهایی که شکست و سه جام دیگر!

او در ادامه نگاشته است: از همه هوادارانم در سراسر دنیا تشکر می‌کنم، به خصوص از مردم پرتگال که ما را برای رسیدن به یک افتخار تاریخی دیگرِ ملی کمک کردند! من به شخصه هرگز لحظات فوق‌العاده و دستاورد‌هایم در سال 2019 که همراه با آنها رکوردهای جدید شکسته شد را فراموش نمی‌کنم.

او در ادامه نوشته اش افتخارات فصل قبل را لیست کرده و اعلام داشت به زودی شما را دوباره می‌بینم، در کنار هم ما برای یک فتح جدید و حیرت‌آور می‌جنگیم. من روی شما حساب می‌کنم.

این در حالیست که رونالدو هفته پیش توانست با تیم ملی فوتبال پرتگال به عنوان قهرمانی در لیگ اروپا برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала