Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده قهرمانی برای آلبی سلسته

© AP Photo / Ricardo Mazalanوعده قهرمانی برای آلبی سلسته
وعده قهرمانی برای آلبی سلسته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال ارژانتین برای هواداران این تیم، قهرمانی شاگردانش در کوپا آمریکا را وعده داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه اولین بازی تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت‌های جام ملت های آمریکا جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا، در مصاف با کلمبیا، لیونل اسکالونی سرمری آلبی سلسته وعده‌ای محکم و جالبی داد.

در حالیکه تیم ملی آرژانتین از سال 1993 تا کنون در هیچ تورنمنتی به قهرمانی نرسیده است، در حالیکه این تیم در دو دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا و همچنین جام جهانی 2014 برزیل فینالیست شده بود.

سرمربی کنونی آرژانتین در مورد مسابقات کوپا می گوید: اگر آرژانتین را قهرمان کوپا کنم، بازنشسته می‌شوم. در نظر داشتن این موضوع و اینکه چقدر سخت است که با وجود دو بار فینالیست شدن هیچ چیزی نبرید، خیلی مهم است. امسال هم کار بسیار سخت و پیچیده خواهد بود، با این حال می‌خواهم از تمام بازی‌هایی که داریم استفاده کنیم و نشان دهیم که این بازیکنان می‌توانند برای آرژانتین هم افتخار کسب کنند.

اسکالونی در مورد لیونل مسی که با وجود کسب افتخارات فراوان در رده باشگاهی، در عرصه فوتبال ملی موفق به کسب هیچ جامی با تیم ملی بزرگسالان آرژانتین نشده، هم گفت: من می‌خواهم بر انگیزه و اشتیاق مسی تأکید کنم. او برای فوتبال بازی کردن و برای بردن متولد شده است. اشتیاق او همه ما را تحت تأثیر قرار داده است و این واقعیت که او اینجاست تا انگیزه‌اش را به دیگر بازیکنان تیم انتقال دهد، ما را به شدت خوشحال می‌کند.

این در حالیست که تیم ملی فوتبال آرژانتین ساعت 2:30 بامداد فردا با تیم ملی کلمبیا در چارچوب مسابقات کوپا آمریکا دیدار خواهد کرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала