درآمد بزرگ ایوانکا ترامپ در سال 2018 میلادی

© REUTERS / Jim Bourgایوانکا ترامپ
ایوانکا ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افشای اطلاعات مالی دختر ومشاور دونالد ترامپ نشان داد وی در سال گذشته میلادی حدود 4 میلیون دالر درآمد تنها از سهام خود در هتل Trump Internationalهتل بین المللی پدرش در واشنگتن دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Axios، یک منبع در کاخ سفید خبر داده است که «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و همسرش «جرد کوشنر» در سال 2018 (یعنی دومین سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ) بالغ بر 135 میلیون دالر درآمد داشته‌اند.
افشای اطلاعات مالی این دو مشاور ارشد دونالد ترامپ از سوی کاخ سفید نشان داد سهام ایوانکا ترامپ در «هتل واشنگتن دی سی» در سال 2018 حدود 3.95میلیون دالر برای او درآمد داشته است. این هتل یک مکان محبوب برای دیپلمات‌ها و کمک کننده های خارجی تبدیل شده است.  

ایوانکا ترامپ: بانوان باید در صلح افغانستان نقش داشته باشند - اسپوتنیک افغانستان
ایوانکا ترامپ: بانوان باید در صلح افغانستان نقش داشته باشند

همچنین ایوانکا ترامپ از طریق برند تجاری خود و فروش بکس‌های دستی، کفش و لوازم جانبی در سال گذشته میلادی دستکم ۱ میلیون دالر درآمد کسب کرده است. این در حالی است که ایوانکا در سال پیش از این دستکم 5 میلیون دالر از این طریق درآمد داشت.
ایوانکا ترامپ سال گذشته میلادی اعلام کرده بود قصد دارد شرکت حوزه مُد و پوشاک خود را مسدود کند تا بتواند بیشتر بر روی کار‌های مربوط به کاخ سفید تمرکز کند.
افشای اطلاعات مالی جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ هم نشان داد او از طریق املاک و مستغلات خود در نیویورک سیتی و همچنین سهامی که در شرکت املاک «کادر» دارد، در سال گذشته میلادی 28 میلیون دالر درآمد داشته است.
این درحالی است که روزنامه گاردین ماه جاری میلادی اعلام کرد از زمان ورود جرد کوشنر به کاخ سفید، شرکت «کادر» مبلغ 90 میلیون دالر کمک‌های خارجی از یک منبع نامعلوم دریافت کرده است.
کاخ سفید روز گذشته (جمعه) اطلاعات مالی این دو مشاور ارشد دونالد ترامپ را در سال گذشته میلادی منتشر کرد. ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر همزمان با راهیابی دونالد ترامپ به کاخ سفید از مدیریت مستقیم کسب و کار‌های خصوصی خودشان دست کشیدند تا بتوانند به کار های کاخ‌سفید بیشتر برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала