امریکایی‌ها از برتری سوخو – ۵۷ روسی بر اف – ۱۵ سی امریکایی نام بردند

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر امریکایی‌ها از برتری سوخو – ۵۷ روسی بر اف – ۱۵ سی امریکایی نام بردند
امریکایی‌ها از برتری سوخو – ۵۷ روسی بر اف – ۱۵ سی امریکایی نام بردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگنده‌های امریکایی اف – ۱۵ سی که نیمی از جنگنده‌های تسلیحات هوایی نظامی امریکا را تشکیل میدهند، قادر به مقابله با جنگنده‌های نسل پنجم روسی سوخو – ۵۷ نمی‌باشند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی نشنل اینتریست با نشر یک مقاله نوشته است که در حال حاضر جنگنده روسی سوخو — ۵۷ بر اکثریت جنگنده‌های جهان برتری دارد. جنگنده‌های امریکایی F-15C Eagle برای اینکه بتوانند با جنگنده روسی مقابله کنند، باید نیاز به مدرنیزه‌شدن جدی و تجهیز به تسلیحات جدید دارند.

پوتین از خریداری ۷۶ فروند جنگنده سوخو - ۵۷ در آینده نزدیک خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین از خریداری ۷۶ فروند جنگنده سوخو - ۵۷ در آینده نزدیک خبر داد

نشنل اینتریست خاطر نشان ساخته است که جنگنده امریکایی می‌تواند مودل Legion را که در حال حاضر توسط شرکت Lockheed Martin طراحی می‌شود، بدست آورد.

جنگنده‌های اف — ۱۵ سی به کمک این مودل می‌توانند طیاره‌های ساخته‌شده با استفاده از تکنالوژی ستلس، منجمله سوخو — ۵۷ را تشخیص داده و مورد حمله قرار دهند.

در مقاله آمده است: "با این هم سوخو — ۵۷ پس از حمله اول نجات می‌یابد و با مقایسه مانورهای غیرمعمول جنگنده‌های روسی، اف — ۱۵ سی در معرض خطر قرار می‌گیرد".

در چنین حالت، نجات‌یافتن جنگنده‌های امریکایی به حرفوی بودن پیلوت‌های آن بستگی دارد.

جنگنده سوخو — ۵۷ — نخستین جنگنده روسی نسل پنجم است. این طیاره مجهز با تسلیحات ۳۰ ملی متری اتوماتیک است که می‌تواند راکت‌های کلاس "هوا به هوا" و هوا به زمین" را حمل و شلیک کند، این طیاره همچنان قادر به حمل بمب‌های مختلف می‌باشد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала