Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رزاق ممرک: در مقابل ایران احساسی بازی نمیکنیم

© Photo / FB/AFFرزاق ممرک: در مقابل ایران احساسی بازی نمیکنیم
رزاق ممرک: در مقابل ایران احساسی بازی نمیکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان قبل از دیدار امروز با ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتینک، ممرک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اسپتونیک در خصوص مسابقه امروز با تیم قدرتمند ایران گفت:باید بپذیریم که ایران در کنار این که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است، یکی از قدرت های آسیا و جهان است که صاحب سبک و ویژه گی خاصی است، اما ما تازه در آسیا مطرح شده ایم.

افغانستان ٦ هانگ كنگ ١ ؛ صعود جوانان شايسته به يك چهارم آسيا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افغانستان ٦ هانگ كنگ ١ ؛ صعود جوانان شايسته به يك چهارم آسيا

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان در خصوص سیستم بازی امروز در مقابل ایران نیز گفت: برنامه ما در مسابقه امروز بستگی به مسابقه گروه دوم بین تیم های لبنان و تایلند دارد. در واقع ما با توجه به نتیجه آن دیدار به مسائل فنی در مورد ایران فکر خواهیم کرد. این که باید ببینیم که میخواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم یا تیم دوم.

اگر نیاز باشد صدرنشین صعود کنیم برای برد ایران هر کاری خواهیم کرد، اما اگر میخواستیم تیم دوم گروه باشیم، کوشش میکنیم بازی را مدیریت کنیم تا تیمی سرحال تر را روانه مرحله بعدی مسابقات کنیم.

بدون شک در مقابل ایران احساسی بازی نمیکنیم و این موضوع را به بازیکنان نیز گوش زد کرده ام. ما باید طوری بازی کنیم که در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

وی در پایان در مورد پیروزی قاطعانه روز گذشته برابر هنگ کنگ نیز گفت: هنگ کنگ تیم خیلی خوبی بود ولی تیم ما بازی را مدیریت کرد و اصلا به آنها اجازه خلق موقعیت ندادیم. این پیروزی را تقدیم میکنم به تمام مردم افغانستان و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات سربلند باشیم.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала