کشف و ضبط سلاح و مواد انفجاری از منزل رئیس‌ دفتر برشنا در ارزگان + عکس

© Photo / moi / moiکشف و ضبط سلاح و مواد انفجاری از منزل رئیس‌ دفتر برشنا در ارزگان + عکس
کشف و ضبط سلاح و مواد انفجاری از منزل رئیس‌ دفتر برشنا در ارزگان + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید که پولیس ارزگان روز گذشته، یک عملیات تصفیه و تلاشی را در شهر ترینکوت ولایت ارزگان راه اندازی نمودند. که در نتیجه این عملیات یک تعداد سلاح، مهمات و مواد انفجاری از دو منزل مربوط رئیس دفتر برشنا و یک قاچاقبر مواد مخدر در ارزگان کشف و بدست پولیس آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه وزارت امور داخله آمده است که سلاح کشف شده از منزل غلام دستگیر مشهور به الماس یکتن از قاچاقبران مواد مخدر شامل؛ 3 ميل سلاح کلاشنکوف، 2 ميل پيکا، 3 ميل تفنگچه، 1500 فير مرمی پيکاه، يک ميل دهشکه، 15 قطعی مرمی دهشکه، 27 فير مرمی راکت انداز، 5 صندوق مرمی هاوان، چندین پایه مخابره، 1 پایه جمر، آنتن های مخابره کودان، يک قاب دوربين ، 7 فير مرمی نارنجک و برخی وسایل و تجهیزات دیگر نظامی می‌باشد، که روزگذشته به دست پولیس آمده است.

خبرنامه‌ می‌افزاید همچنان به اثر تلاشی منزل متعلق به عبدالواسیع رئیس دفتر برق برشنا در ارزگان، 8 کارتن مواد انفجاری، تعداد 5 ميل سلاح کلاشنکوف، 2 ميل تفنگچه، 16 حلقه بم دستی، 20 فير مرمی چره يی، شرید های سلاح ام 16، از منزل وی کشف و ضبط گردیده است.

در پیوند به این قضیه غلام دستگیر نام، از سوی پولیس بازداشت شده است و تلاش ها بخاطر بازداشت رئیس دفتر برشنا در ارزگان نیز جریان دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала