مسکو بهترین شهر برای "توریسم پزشکی" شناخته شد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو
مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پایتخت روسیه به عنوان یکی از بهترین شهر های جهان برای گردشگری "سیاحت" پزشکی شناخته شد.

به گزارش اسپوتنیک، شهر مسکوپایتخت روسیه در کنار 5 شهر دیگر — پترزبورگ، قازان، تل آویو و برلین، از جمله بهترین شهرهای جهان برای گردشگری پزشکی شناخته شده است.
این نظرسنجی در روز "کارمندان بخش صحی" که اخیرا در روسیه از آن تجلیل به عمل آمد، نجام شد. 120 هزار نفر امروز در سیستم صحی مسکو فعالیت دارند. شهردار مسکو،سرگئی سوبیانین آنها را به مناسبت جشن مسلکی شان تبریک گفت. شهردار مسکو ضمن ستایش از نتایج خوب کار آنها از افزایش متوسط امید به زندگی در مسکو به 78 سال یادآوری نمود. پنجاه متخصص و ده مؤسسه صحی روسیه جوایز بخششی ها دریافت کردند.
گردشگری سلامت، بخش مهمی در گردشگری محسوب می‌شود. افراد بسیاری برای درمان به مناطق دیگر می‌روند و درآمد حاصل از این نوع گردشگری روز به روز در حال افزایش است. هر ساله هفت میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل مسائل پزشکی سفر می‌کنند و این سفرها، گردش مالی صد میلیاردی ایجاد می‌کند.
توریسم پزشکی با سفرهای معمولی پزشکی متفاوت است. در سفرهای معمول، شخص از کشوری کمتر توسعه یافته برای دریافت خدمات پزشکی به کشورهای پیشرفته می‌رود و دلیل آن نبود خدمات مشابه در کشورش است. در حالی که در توریسم پزشکی خدمات مشابه ارائه می‌شود ولی توریست کشور دیگر را عمدتا به دلیل هزینه پایین‌تر ترجیح می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала