Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی خیریه و گلزنی سریع ترین انسان زمین

© REUTERS / James Oatwayبازی خیریه و گلزنی سریع ترین انسان زمین
بازی خیریه و گلزنی سریع ترین انسان زمین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوسین بولت، سریعترین مرد دنیا، در یک بازی خیریه در ترکیب ستاره های جهان برابر ستاره های انگلستان گلزنی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سریع ترین مردن دنیا، در مراسمی موسوم به ساکر اید، که مراسم خیریه فوتبالی به شما می رود، در ترکیب ستاره های دنیا به مصاف تیم ستاره های انگلستان، به میدان رفت و برای تیمش گلزنی کرد.

در این بازی و در نیمه اول، جرمی لینچ فوتبالیست فری‌استایلر دوبار برای ستاره های انگلستان گلزنی کرد اما در دقایق پایانی این نیمه، اوسین بولت از اشتباه جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول استفاده کرد و اختلاف را به یک گل رساند.

نیمه دوم مساوی سپری شد و در نهایت، یاران او توانستند، در ضربات پنالتی موفق شوند، ستاره‌های انگلستان را شکست دهند.

در نهایت از این دیدار رقم نزدیک به 6 میلیون پوند برای مصارف خیریه، جمع‌آوری شد.

گفتنی است که از اریک کانتونا و روبرتو کارلوس و چهره‌های دیگری از دنیای ورزش و هنر، به عنوان بازیکنان سرشناس این دیدار، می توان اشاره کرد.

اوسین بولت اسطوره دنیای اتلتیک و نیز سریعترین انسان زمین، در این دیدار در حالی گلزنی کرد که او پیش از این از علاقه زیادش به فوتبال یادآوری کرده و چندی پیش برای بدل شدن به فوتبالیست حرفه‌ای، به باشگاه استرالیایی سنترال کوست مارینرز پیوست و اما نتوانست به هدفش برسد و به ماجراجویی فوتبالی خود پایان داد. اما بولت 32ساله دیروز در جریان یک مسابقه فوتبال خیریه نشان داد که دوران حضورش در باشگاه استرالیایی چندان هم بی‌فایده نبوده. بولت با گلزنی در این بازی نشان داد که به عنوان یک مهاجم، شم گلزنی بالایی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала