Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوکاکو به اینتر می رود

© AP Photo / Andrew Yatesاوکاکو به اینتر می رود
اوکاکو به اینتر می رود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه های فوتبال منچستریونایتد و اینترمیلان بر سر انتقال روملو لوکاکو، مُهاجم بلجیمی، تیم انگلستانی به جمع نراتزوری، موافقت کردند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا، دو تیم فوتبال منچستریونایتد و اینترمیلان برای انتقال روملو لوکاکو به میلان ایتالیا، با هم توافق کردند. به اساس این گزارش، نراتزوری با 70 میلیون یورو، رقم مورد نظر باشگاه انگلستانی، موافقت کرده، اما برای تأمین مبلغ یاد شده از این تیم مهلت خواسته است.

"مدیاسِت" در گزارش خود ادعا کرده که اینتر برای انجام این انتقال، مائورو ایکاردی و اشکرینیار را پیشنهاد داده که من یونایتد نپذیرفته است و حالا مدیران باشگاه اینتر به فکر فروش بازیکنان اش افتاده که احتمالاً یکی از آنها، ایکاردی آرژانتینی خواهد بود.

لوکاکو که تا پایان ماه جون 2022 با منچستریونایتد قرارداد دارد، اخیرا آنتونیو کونته را به گونه ویژه تمجید کرده و به اولقب بهترین مربی جهان را داد. این بازیکن در فصل گذشته نیز طی 45 بازی از رقابت‌های مختلف 15 گل برای من یونایتد به ثمر رسانده بود.

او پس از بازی بلجیم — اسکاتلند گفته بود: من با منچستریونایتد قرارداد دارم، اما با باشگاه و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌هایم صحبت خواهم کرد تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала