Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع طوفانی اروگوئه در جام

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر شروع طوفانی ارگوئه در جام
شروع طوفانی ارگوئه در جام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه بازی‌های کوپاآمریکا، بامداد امروز دوشنبه شاگردان اسکارتابارز به بهترین شکل ممکن آغاز کردند تا خیلی زود، زنگ خطر برای سایر مدعیان به صدا درآید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در اولین بازی از گروه C مسابقات کوپا آمریکا، دو تیم اروگوئه و اکوادور بامداد امروز برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت، یاران سوارز توانستند بازی را 0-4 به سود خاتمه دهند.

این بازی که در ورزشگاه ایراناستادیوم شهر "بلوهوریزونته" برگزار شد، طی آن شاگردان تابارز نمایش بی نقص و خوبی ارائه کردند که ابتدا نیکولاس لودیرو در دقیقه 6 روی حرکت زیرکانه سوارز، موفق شد گل اول را به ثبت برساند. در ادامه، ادینسون کاوانی در دقیقه 33 روی پاس گودین با حرکت آکروباتیک، گل دوم را به زیبایی به ثمر رساند، لوییس سوارز هم عقب نماند و در دقیقه 44 روی ضربه کرنر، با پاس کاسرس به راحتی دروازه خالی را گشود.

این پایان کار نبود و دفاع نا منظم اکوادور، یک گل دیگر به اروگوئه تقدیم کرد جایی که ضربه سر "گاستون پریرو" به پای "مینا" دروازه‌بان اکوادور برخورد کرد تا او به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

این در حالیست که در ادامه این بازی‌ها بامداد فردا سه شنبه ساعت 3:30 (به وقت کابل) تیم‌های ملی جاپان و چیلی (مدافع عنوان قهرمانی) با هم روبرو خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала