Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک رم: اسپانايي ها از ما فوتبال ياد بگيرند

© Fotolia / steevy84جدال بین ایتالیا و اسپانیا بر سر رقابت‌های جوانان اروپا
جدال بین ایتالیا و اسپانیا بر سر رقابت‌های جوانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لورنزو پیگرینی، هافبک رم و تیم ملی زیر بیست‌سال ایتالیا با بی‌موجب خواندن انتقاد اسپانیایی‌ها از شگردهای تیم ملی این رده سنی ایتالیا می‌گوید، اسپانیایی‌ها انتقاد بی‌جا نکنند و تلاش کنند از ایتالیا فوتبال یاد بگیرند.

 

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی زیر 21سال ایتالیا روز یکشنبه در نخستین بازی خود در رقابت‌های جوانان اروپا برابر اسپانیا رفت و با اینکه در آغاز از اسپانیا عقب افتاده، اما سر انجام موفق شد با حساب 3-1 به پیروزی برسد. اما اسپانیایی‌ها بعد از بازی نسبت به شگردهای ایتالیا که با هدایت لوئیجی دی‌باجیو به میدان رفته بود، انتقادات فراوانی وارد کردند و عملکرد صرفاً فیزیکی ایتالیایی‌ها را در تضاد با فوتبال دانستند و آنرا فوتبال کثیف نامیدند.

این مدافع باشگاه رم و تیم ملی جوانان ایتالیا با انتقاد از صحبت‌های اسپانیایی‌ها و به ویژه کاپیتان این تیم که فوتبال ایتالیا را بسیار کثیف خوانده بود گفت: "اسپانیایی‌ها باید به جای این انتقادها از فوتبال ایتالیا درس بگیرند".

هافبک جوان رم و تیم ملی زیر 21سال ایتالیا در این خصوص گفت: "بازیکنان اسپانیا باید این را بدانند که برخورد فیزیکی در فوتبال وجود دارد. اسپانیایی‌ها بهتر است به جای این انتقادهای بی دلیل از فوتبال ایتالیا درس بگیرند و بدانند که فوتبال فیزیکی به چه معناست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала