Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش های مردم به صعود تاریخی فوتسال

© Photo / FB-Afghanistan Football Federation واکنش های مردم به صعود تاریخی فوتسال
واکنش های مردم به صعود تاریخی فوتسال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتسال جوانان افغانستان در رقابت های قهرمانی آسیا، امشب توانستند تایلند را از پیش رو بردارند و به نیمه نهایی گام بگذارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوانان افغانستان در رقابت های قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا به میزبانی تبریز ایران، شامگاه امروز توانستند با حساب 3-2 از سد تایلند عبور کنند و برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود نمایند.

درخشش این تیم در رقابت های یاد شده، واکنش های مثبت مردم و چهره های مطرح را در صفحات اجتماعی به همراه داشته است.

در پیوند به این امر، داکترعبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان در صفحه فیبسوک اش با انتشار عکسی از این تیم، از برتری شاگردان رزاق ممرک در برابر تایلند تمجید کرده و برای این تیم و سایر ورزشکاران آرزوی موفقیت کرده است.

نعمت رحیمی یک تن از خبرنگاران با تجربه ورزشی افغانستان نیز با عنوان "سربلند باد افغانستان" درخشش جوانان افغانستان را در متن کوتاهی ستوده و نوشته: بردید، گل زدید، گل هایی که با هرکدامش فریاد زدیم و به هوا پریدیم تا وزن کشورمان برای لحظه هایی سبک سبک شود اما دل ما را زمانی بردید که پس از پیروزی اشک ریختید و دسته جمعی بر بیرق سجده کردید. شیرمادر حلال تان"

در همین حال، علی عسکر لعلی که از منتقدان فدراسیون فوتبال می باشد، در صفحه اش از این برتری تقدیر کرده و آورده: " این تیم ظرفیت فوتسالی کشور را تا حال به خوبی نشان داده است."

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، ضمن نشر یک ویدیوی کوتاه از بازی کرکت و برتری تیم ملی فوتسال، کوتاه نوشته است: زنده باد شیران خراسان

این در حالیست که اکثر صفحات اجتماعی مردم افغانستان، پس از پیروزی امشب تیم ملی فوتسال زیر 20 سال در برابر تایلند، از عکس های بازیکنان این تیم پور شده و با آن، پیروزی این تیم را جشن گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала