Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

سوراخ شدن کشتی پولند در طول تمرینات ناتو در دریای بالتیک + ویدئو

© Photo / Public domain/U.S. Navy/Joshua M. TolbertКорабли-участники учений BALTOPS 2019 в Германии
Корабли-участники учений BALTOPS 2019 в Германии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشتی ORP Gniezno نیروی دریایی پولند در طول رزمایش ناتو-Baltops-2019 در دریای بالتیک از اثر برخورد با یک مانع سوراخ شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازایستگاه رادیویی RMF FM ، خاطر نشان می گردد که این حادثه در تاریخ 16 جون در نزدیکی سواحل لیتوانیا رُخ داده است.
در طول تمرین عملیات فرود عمله، کشتی پولندی با یک مانع برخورد نمود و قسمت بدنه کشتی سوراخ شدو آب به داخل آن شروع به جریان کرد.
ویدئوی ازاین اتفاق در یوتیوب منتشر شده است.  

نماینده نیروی های دفاع ساحلی پولند به رسانه ها گفت وضعیت در کشتی ORP Gniezno تحت کنترل است، و همچنان به انجام وظایف خود ادامه می دهد.
این درحالیست که چهل و هفتمین رزمایش مشترک 18 کشور عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی«ناتو» موسوم به «عملیات‌های بالتیک» » (BALTOPS) به سرکردگی امریکا از هفته گذشته از بندر «کیل» واقع در آلمان در دریای بالتیک آغاز شد.
در این رزمایش که بزرگترین رزمایش دریای بالتیک به شمار می‌رود، کشورهای ترکیه، بلژیک، دانمارک، استونیا، فرانسه، آلمان، لاتویا، لیتوانیا، هلند، ناروی، پولند، پرتگال، رومانی، اسپانیا و انگلستان و همچنین سویدن و فنلاند شرکت دارند.
این رزمایش با مشارکت بالغ بر 8 هزار و 600 نظامی، 50 فروند کشتی و زیردریایی و 40 فروند هواپیما برگزارشده است.
هدف از رزمایش فوق، پاکسازی بمب‌های دریایی، توسعه نیرو های هوایی و آموزش نیروهای نظامی در قبال حملات احتمالی دشمن عنوان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала