Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممرک: 200 درصد به فینال صعود میکنیم

© Photo / FB-Afghanistan Football Federation ممرک: 200 درصد به فینال صعود میکنیم
ممرک: 200 درصد به فینال صعود میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال پس از صعودش تیمش به نیمه نهایی قهرمانی آسیا گفت: به مردم افغانستان اطمینان میدهم که ما فینالیست می شویم.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان عصر امروز با پیروزی سه بر دو در مقابل تایلند، راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شد.

عبدالراق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال پس از صعود تیمش به جمع 4 تیم برتر رقابت ها در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار اسپوتنیک گفت: همان طور که انتظار میرفت، بازی خیلی سختی در مقابل تایلند داشتیم. تایلند با مربی خیلی خوبی که داشت از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی روی ما فشار زیادی آورد.

تایلندی ها روی حفظ توپ، به گردش در آوردن توپ در زمین ما عالی بودند و کنترل شان در زمین سخت بود.

وی گفت: مجبور بودیم یک بازی ریسکی با پرس شدید را روی این تیم ایجاد کنیم و با توجه به آنالیز خوبی که کرده بودیم، توانستیم نتیجه مطلوب مان را در این بازی کسب کنیم.

ممرک در خصوص نقاظ ضعف تیمش نیز گفت: ما وقتی از حریف پیش می افتیم در حفظ نتیجه مشکل داریم. این را میپذیریم که این نقطه ضعف ماست.

افت بدنی بازیکنان ما در نیمه دوم کمی کار را به حریف ساده میکند تا به دروازه ما نزدیک شوند و پیروزی را به خطر بی اندازند. حتما روی این موضوع کار خواهیم کرد.

ممرک در خصوص سطح کیفی مسابقات نیز صحبت کرد و گفت: سطح مسابقات خیلی سنگین است و تیم ها خیلی از لحاظ فیزیکی و فنی آماده هستند. تیم جاپان دو سال در قرنطین بوده، تیم ایران سه ماه، اما تیم ما تنها با بیست روز آمادگی پای به این رقابت ها گذاشته، این مدت زمان به هیچ وجه مناسبت نیست تا بتوانیم از لحاظ حرفه ای در چنین مسابقاتی، همه چی تمام باشیم.

ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که در نیمه نخست با چه شیوه هایی به گل برسیم و با مدیریت بازی در نیمه دوم، نتیجه را حفظ کنیم و پیروزی کسب کنیم.

وی همچتان در خصوص شانس صعود افغانستان به فینال رقابت ها و پیروزی در مقابل اندونزی در مسابقه نیمه نهایی نیز گفت: به مردم افغانستان اطمینان میدهم که 200 درصد به فینال صعود میکنیم. ما به هیچ صورت نمیخواهیم این شانس را از دست بدهیم. همه تیم هم قسم شدیم کخه 200 درصد توان و بیش از آن چیزی که در وجود ماست را در نیمه نهای به نمایش میگذاریم تا به فینال مسابقات صعود کنیم.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала