Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: نمی‌خواهم برای پاریس بازی کنم؛ می‌خواهم به خانه‌ام برگردم

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAFC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.
FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه پاری‌‌سن‌جرمن در مصاحبه‌ی با فرانس فوتبال گفته است که نیار به ناصر الخلیفی گفته است که می‌خواهد به بارسلونا بازگردد.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار کجا می‌رود؟

به گزارش اسپوتینک و به نقل از نشریه «موندو دپورتیوو» که رابطه نزدیک با باشگاه بارسلونا دارد، از زبان نیمار نوشته است: "دیگر نمی‌خواهم برای پاری‌سن‌‌جرمن بازی کنم. می‌خواهم به خانه‌ام بازگردم، جایی که نباید هرگز آن را ترک می‌کردم".

موندو بارها تاکید داشته است که نیمار خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است. او از ترک بارسا پشیمان است و دوست دارد اگر شرایط فراهم شود، دوباره در کنار دوستانش در نیوکمپ بازی کند. نیمار تا چندی پیش فقط در جمع نزدیک‌ترین دوستانش این را گفته بود و تنها با چند تن از مدیران عالی رتبه بارسلونا آن را در میان گذاشته بود؛ اما اکنون خواستش را آشکار کرده است.

اکنون دیده شود که بارسلونا چه تصمیمی در این رابطه می‌گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала