Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار کجا می‌رود؟

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که دیدگاه مسوولان باشگاه پاری‌سن‌جرمن تغییر کرده است و اکنون آماده است پیشنهادات دریافتی در باره نیمار را بررسی کند.
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسدودشدن جایدادهای نیمار از سوی مقام‌های مالیاتی برزیل

نیمار می‌تواند پس از دو فصل و بعد از انتقال ۲۲۲ میلیون یورویی، راهی تیم دیگری شود. گفته می‌شود الخلیفی آگاه شده است که احتمالا سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد برای خرید نیمار وارد مذاکره شوند.

مدیران بارسلونا بر این باور اند که بازگشت نیمار عملی اما آسان نیست. در این میان اما رئال مادرید هم به راحتی عقب نخواهد نشست و در حال بررسی وضعیت است. از سوی دیگر نام منچستریونایتد هم به لیست اضافه شده که ظرفیت اقدام برای نیمار را دارد.

جدایی نیمار از پاری‌سن‌جرمن دیگر غیر ممکن نیست. این تیم در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، آن را بررسی خواهد کرد. پیشنهادی که تا حالا به فرانسه نرسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала