امریکا تجهیزات نظامی جدید در خاورمیانه مستقر می‌کند

© AP Photo / Mindaugas Kulbisامریکا تجهیزات نظامی جدید در خاورمیانه مستقر می‌کند
امریکا تجهیزات نظامی جدید در خاورمیانه مستقر می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع امریکا از استقرار یک هزار سرباز نظامی دیگر با یک گردان ویژه در خاورمیانه خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون روز چهارشنبه اعلام کرد: استقرار 1000 سرباز نظامی دیگر در خاورمیانه که روز دوشنبه اعلام شد، شامل یک گردان ویژه برای عملیاتی کردن راکت‌های پاتریوت خواهد بود.

پنتاگون افزود: هواپیماهای جاسوسی و شناسایی بدون سرنشین و با سرنشین و سایر امکانات بازدارنده در منطقه خاورمیانه مستقر خواهد شد.

ترامپ در رابطه با اعزام نیروهای اضافی به خاورمیانه وضاحت بدهد - اسپوتنیک افغانستان
سناتورها: ترامپ در رابطه با اعزام نیروهای اضافی به خاورمیانه وضاحت بدهد

سخنگوی پنتاگون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: یک هزار سرباز نظامی دیگر شامل یک گردان ویژه برای عملیاتی کردن راکت‌های پاتریوت با طیاره‌های جاسوسی بدون سرنشین و با سرنشین و سایر امکانات بازدارنده در خاورمیاه مستقر خواهد شد. وی افرود که امریکا به دنبال منازعه و درگیری با ایران نیست ولی برای دفاع و حمایت از نیروهایش و منافع خود در منطقه کاملا آماده است.

وزارت دفاع ملی امریکا روز دوشنبه اعلام کرده است که حدود 1000 سرباز نظامی دیگر را در پاسخ به تهدید ایران به منطقه خاورمیانه اعزام می‌کند.

سرپرست وزارت دفاع ملی امریکا گفت که حدود 1000 نیرو اضافی را به خاورمیانه می‌فرستد. به گفته وی، این اقدامات به دنبال منازعه و درگیری با ایران نیست، بلکه برای دفاع و حمایت از نیروهای امریکایی و منافع خود در منطقه می‌باشد.

حمله به نفتکش‌ها در منطقه و حملات پهپادی به ایستگاه‌های صادرات نفت عربستان سعودی طی هفته های اخیر، نگرانی ها نسبت به درگیری نظامی بین ایران و امریکا را به شدت افزایش داده است.

ایالات متحده امریکا مدعی است ایران در این حملات نقش داشته است. ایران نیز این ادعاهای بی‌پایه و اساس را رد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала