Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش رییس جمهورغنی از تیم فوتسال

© Photo / ارگستایش رییس جمهورغنی از تیم فوتسال
ستایش رییس جمهورغنی از تیم فوتسال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از صعود تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، بنا به هدایت ریاست جمهوری افغانستان، قراراست یک هیئت بلند پایه حکومتی برای تشویق ملی پوشان به این دیدار فرستاده شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی فوتسال زیر20 سال افغانستان در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 آسیا درخشید و حریفش اندونیزیا را شکست داد تا به عنوان اولین تیم و برای اولین بار، به دیدار نهایی رقابت های یاد شده برسد.

پس از این بازی، شاه حسین مرتضی معاون سخنگوی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان در صفحه فیسبوکش با انتشار عکس های ملی پوشان فوتسال نوشت که رییس جمهور، دستاورد فعلی این تیم را همچون قهرمانی می خواند.

مرتضوی نگاشته است که؛ به اساس هدایت رئیس جمهور، هیئت بلند رتبه دولتی به دیدار نهایی فرستاده خواهد شد و همچنان ریاست عمومی ادارۀ امور و ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش برای استقبال این تیم، مراسم باشکوه را تدارک خواهند دید.

مرتضوی می گوید: رییس جمهور غنی با مربی و اعضای تیم ملی فوتسال 20 سال کشور امروز صحبت تیلفونی خواهد نمود تا از زحمات و تلاش های آنان قدردانی نماید.

این در حالیست که رییس جمهور غنی در جریان هفته و در بازی افغانستان با انگلستان، به منچستر رفت و بازی را از نزدیک تماشا کرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала