Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی فوتسال آسیا؛ تحقیر ایران برابر جاپان

© Photo / فدراسیون فوتبال افغانستانپیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر سامورایی‌ها
پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر سامورایی‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتسال جاپان دیدار دوم مرحله نیمه نهایی را برابر ایران با نتیجه پرگل برنده شد و به فینال رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی فوتسال زیر 20 سال جاپان در دومین دیدار نیمه نهایی رقابت های قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا برابر ایران به میدان رفت و حریف میزبانش را با نتیجه 8-4 از پیش رو برداشت و حریف افغانستان در دیدار نهایی گردید.

در این بازی سامورایی ها؛ بازی حساب شده و بی نقص را ارائه کردند و خیلی زود توسط رییرا هاشیموتو به گل رسیدند. ایرانی ها که خیلی زود غافلگیر شده بودند، دوبار به گل دست یابند ولی خوشحالی میزبان زیاد دوام نیاورد چون هیروتو اوتسوکا خیلی زود بازی را به تساوی کشید تا بازی در نیمه اول 2-2 به فرجام برسد.

نیمه دوم را بار دیگر جاپانی ها با گل زودهنگام ماساشی اوساوا خوب آغاز شروع کردند اما خیلی زود بازهم بازی توسط مهدی دهقان نژاد دو گل زد تا امید در اردوی ایران زنده شود.

خوشحالی ایرانی ها ادامه داشت که جاپان از روی نقطه پنالتی به گل رسید و همه چیز همچنان مساوی شد تا وقت های اضافه برنده بازی را مشخص کند.

در نیمه اول وقت های اضافه ریناتو ایگوچی برای سامورایی ها گل زد و در نیمه دوم وقت های اضافه نیز این تیم دوبار موفق به گشودن دروازه ایران شدند، تا بازی در نهایت 8-4

به سود مهمان خاتمه یابد.

جاپان با این پیروزی به دیدار نهایی رسید و حریف تیم شگفتی ساز و پدیده افغانستان گردید، در حالیکه دو تیم پیش از این و در یک بازی تداکارتی قبل از مسابقات به مصاف هم رفتند و افغانستان 4-3 آن دیدار را برنده شده بود.

قرار است دیدار نهایی، بین دو تیم ملی افغانستان و جاپان روز شنبه در ورزشگاه پورشریفی تبریز — ایران راه اندازی خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала