Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولتیماتوم فیفا به ایران

© REUTERS / Maxim Shemetovاولتیماتوم فیفا به ایران
اولتیماتوم فیفا به ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیانی اینفانتینو رییس فیفا با انتشار نامه‌ای، از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است تا زنان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022، حضور زنان در ورزشگاه‌ها آزاد شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال، نامه‌ای فوری به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده و در آن گفته است که باید زمین ه حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران هرچه عاجل فراهم گردد.

در این نامه آمده است: "من واقعا احساس خوبی از حضور در مرحله برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران داشتم. در دیدار پرسپولیس و کاشیما، در یک دیدار تاریخی حاضر بودم. وقتی بعد از ۴۰ سال، زنان ایرانی توانستند دوباره به ورزشگاه بیایند و از یک مسابقه فوتبال رسمی لذت ببرند."

اینفانتینو به بازی ایران و سوریه اشاره کرده و ابراز نا امیدی کرده است: " آنچه من شخاص شاهدش بودم مرا بیشتر ناامید می‌کند که نتوانستم خاطرات مثبتش را در ذهنم حفظ کنم و بیش از این شاهد پیشرفت در این موضوع در بازی دوستانه میان ایران و سوریه باشم. جاییکه دروازه ورزشگاه به روی هواداران بانو بسته بود در حالیکه آنان خواهان حضور در ورزشگاه بودند و توسط نیر‌های امنیتی ساعت‌ها بازداشت شدند. متاسفانه، مجبورم که بگویم این برخلاف قولی است که در مارچ 2018 داکتر روحانی به ما داد. به ما اطمینان داده شد که به زودی پیشرفت‌های مهمی در این زمینه حاصل خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала