یک سوم از زنان برای صرف شام رایگان به دیدار مردان می روند

© Depositphotos.com / Andriy Popovیک سوم از زنان برای صرف شام رایگان به دیدار مردان می روند
یک سوم از زنان برای صرف شام رایگان به دیدار مردان می روند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از سه دختر یک دختر برای دیدار با مردان نه به خاطر احساس عاشقانه بلکه به دلیل این که رایگان شام خواهند خورد، دیدار می کنند.
برنده شدن زنان افغانستان در رقابت تجارت کوچک و متوسط - اسپوتنیک افغانستان
برنده شدن زنان افغانستان در رقابت تجارت کوچک و متوسط

به گزارش اسپوتنیک، مجله SPPS نتایج مشاهدات جامعه شناسان را درباره دیدار دختران با مردان منتشر کرد.

بریان کالیسون از دانشگاه آزوس ایالات متحده امریکا می گوید:- "ما پس از مطالعه درباره این موضوع علاقه مند شدیم. جالب اینجاست که بیشتر دخترانی که از نارسیسیسم ماکیاولی و روانپزشکی رنج می برند و دارای ایده های سنتی درباره نقش مردان و زنان هستند، چنین رفتار می کنند".

یکی از اسرار اصلی بشریت این است که چرا مردم بر خلاف دیگر زنده جانها سبک زندگی تکاملی را به ارمغان می آورند و معمولا برای سالهای دراز با هم زندگی می کنند. دانشمندان علت این را نیاز به نگهداری از فرزندان از تجاوز دیگر مردان می دانند.

شناسایی ریشه های تکگامی با این واقعیت که هنوز مشخص نیست که کدام بخش از مغز و هورمون ها مسئول تشکیل پیوندهای میان «نیمه» خانواده ها هستند و چه چیزی باعث نگهداری پیوندهای آنها در طول زندگی آنها می شود، مانع است. علاوه بر این، دانشمندان علوم اعصاب و روانشناسان نمی توانند تعریف دقیق و تفاوت از آنچه که به نام عشق است را چگونه از میل جنسی ساده توضیح بدهند.

دانشمندان برای این که بدانند، به خاطر چه چیزی زنان بیشتر حاضر به دیدار با مردان می شوند، یک گروهی از 800 داوطلب زن کاربران شبکه های اجتماعی را استخدام کردند. این دختران موافقت کردند که در نظر سنجی شرکت کنند. در آن دانشمندان عکاسی روانشناختی خود را انجام دادند و بررسی کردند که چگونه با چنین تاریخ های ناخوشایند ارتباط دارند.

کالیسون و همکارانش با یک پدیده مشابه در زندگی مدرن مواجه شدند، زمانی که آنها یکی از داستان های روزنامه افسانه ای را بررسی کردند  متوجه شدند که بسیاری از دختران موافق دیدن غریبه ها تنها برای ناهار یا شام در یک رستوران گرانقیمت هستند.

پس از نتایج حاصله کالیسون و همکارانش بسیار شگفت زده و دریافتند، که یک چهارم شرکت کنندگان در این آزمایش حداقل یکبار به این شیوه عمل میکردند، اگرچه اکثر آنها این گونه رفتارها را اساسا غیرقابل قبول در نظر میگرفتند.

سپس، دانشمندان یک تحقیق دیگر را در گروه دیگری از دختران انجام دادند که در آنها زنان اقلیت وجود نداشتند. در این زمان، سهم دوستداران برای شام رایگان حتی بالاتر بود و به 33 درصد رسید.

همانطور که کالیسون تأکید می کند، این همه بدان معنی نیست که این گونه رفتارها تنها برای زنان است. مردان رفتار مشابهی دارند، اما تا کنون هیچکس ارزیابی نکرده است که اغلب آنها آن را انجام می دهند یا نه.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала