Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقدیر تکواندو کاران کشور از سوی کمیته ملی المپیک

© عکاس: کمیته ملی المپیکتقدیر تکواندو کاران کشور از سوی کمیته ملی المپیک
تقدیر تکواندو کاران کشور از سوی کمیته ملی المپیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی تکواندوی کشور که در رده بزرگسالان و نوجوانان در رقابت‌های آزاد هندوستان موفق به کسب قهرمانی و نائب قهرمانی شده بودند، از سوی هیئت رهبری کمیته ملی المپیک مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تکواندو کاران کشور امروز از سوی کمیته ملی المپیک مورد تقدیر قرار گرفتند و مبلغ صد هزار افغانی از سوی کمیته المپیک آسیا پاداش اخذ نمودند. در این مراسم آقای اجمل غنی احمدزی مشاور ریاست جمهوری در امور

یک طلا و یک برنز برای تکواندو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یک طلا و یک برنز برای تکواندو

ورزش و یکی از اعضای بورد اجرایی کمیته ملی المپیک کشور از تلاش و عرق ریزی این ورزشکاران ستایش کرده و وعده حمایت و کمک بیشتر را به آنها سپرد.

همچنان آقای باور هوتک معاون نخست کمیته ملی المپیک کشور،  ضمن قدردانی از ملی پوشان تکواندوی کشور مبلغ یک‌صدوپنجاه هزار افغانی  را از سوی کمیته ملی المپیک، منحیث پاداش به آن‌ها تقدیم کرد.

در پایان این مراسم آقای نجیب سکندر رییس فدراسیون تکواندوی کشور، حمایت و تقدیر ادارات ورزش کشور را در رشد ورزش موثر دانسته و برای درخشش بیشتر و بهتر ملی پوشان کشور وعده سپرد.

در این مراسم همه ملی پوشان که عازم این رقابت‌ها شده بودند به شمول مربیان حضور داشتند.

رقابت‌ها آزاد کشور هنوستان که به میزبانی این کشور برگزار شده بود از افغانستان 27 ورزشکار در رده بزرگسالان و نوجوانان اشتراک کرده بودند که موفق به کسب مقام قهرمانی در رده جوانان و نائب قهرمانی در رده نوجوانان شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала