Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌ها به پیروزی فوتسال در افغانستان

© Photo / FB-Afghanistan Football Federation تیم ملی فوتسال افغانستان
تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیروزی افغانستان برابر اندونزیا و راه‌یابی این تیم به جام قهرمانی فوتسال آسیا، با واکنش‌های گرم در افغانستان روبه‌رو شده است.
تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افغانستان 4 اندونزی 3 ؛ صعود پسران شایسته ممرک به فینال آسیا

به گزارش اسپوتینک؛ پیروزی افغانستان در دور نیمه‌نهایی جام قهرمانی فوتسال آسیا، با استقبال و واکنش‌های بسیاری از رییس جمهور و رییس اجرایی افغانستان گرفته تا چهره‌های سیاسی، خبرنگاران، ورزشکاران و آوازخوانان روبه‌رو شده است.

رییس جمهور غنی در تماس یک تلفونی، از مربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال به‌خاطر دستآوردها و افتخارات اخیرشان سپاس گزاری کرده‌است. 

رییس اجرایی کشور هم صعود ملی پوشان بیست سال فوتسال را به مرحله نهائی رقابت‌های آسیا را مردم افغانستان تبریک گفته است و براى تيم ملى فوتسال كشور در مسابقه نهائى این رقابت‌ها آرزوى موفقيت کرده است.

عطا محمد نور از چهره‌های سیاسی افغانستان در صفحه فیسبوک خود از این قهرمانی استقبال کرده است و راه‌یابی افغانستان به دور نهایی این رقابت‌ها را تبریک گفته است.

آریانا سعید آوازخوان مطرح افغانستان نیز این پیروزی را برای مردم افغانستان تبریک گفته و آرزوی قهرمانی برای تیم ملی کشور کرده است.

نثار احمد بهاوی از قهرمانان تکواندوی کشور، مطلب کوتاه در پیوند به این پیروزی نوشته است: "برزمید و بُبَرید و برگردید قلب های پر از غم و رنج دیده‌ی مردم این سرزمین منتظر این شادی هاست. دوست تان داریم.

ذکی دریابی از خبرنگاران نام‌آشنای کشور هم این پیروزی را خجسته گفته است.

 

امان الله قیصاری از خبرنگاران مطرح ورزش کشور در صفحه فیسبو ک خود این گونه واکنش نشان داده است: "بازیکنان دوست داشتنی ما ثابت کردند هر اندازه محدودیت هم باشد اما خواستن توانستن است. این صعود تاریخی به همه ما تبریک".

قرار است بازی نهایی به روز شنبه در شهر تبریز ایران برگزار گردد. مسابقات قهرمانی فوتسال زیر سن ۲۰ سال آسیا به میزبانی ایران ادامه دارد. افغانستان برای راه‌یابی به مسابقه نهایی روز پنجشنبه با نتیجه ۴ بر ۳ اندونیزیا را شکست داد.

در بازی دوم نیمه نهایی نیز جاپان توانست ۸ بر ۴ ایران میزبان را شکست بدهد تا در فاینل برابر افغانستان صف آرای کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала