Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال بی‌پیشنه از نایب قهرمانی فوتسال افغانستان

© عکس: اداره امورطرح جالب حمایتی از سوی اداره امور از تیم ملی فوتسال
طرح جالب حمایتی از سوی اداره امور از تیم ملی فوتسال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کسب نایب قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا برای افغانستان، با موجی از شادمانی در شبکه‌های اجتماعی، در میان سیاست‌مداران و مردم افغانستان در سراسر جهان روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ راه‌یافتن افغانستان به جام قهرمانی فوتسال آسیا در میان مدعیان قهرمانی این جام، کار ساده‌ی نیست. اکنون تیم ملی فوتسال افغانستان نایب قهرمان این جام است.

افغانستان نائب قهرمان فوتسال آسیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افغانستان نائب قهرمان فوتسال آسیا شد

رهبران حکومت افغانستان برای تشویق این بازیکنان، از آنان حمایت کردند. شهروندان کشور هم کمتر زمینه برای خوشحالی آنان فراهم می‌شود، برای تشویق تیم شان و تماشای این بازی به ورزشگاه  و خیابان‌ها ریخنتد و به رقص و پای کوبی پرداختند.

تصویر رییس جمهور غنی در حال تماشای بازی افغانستان و جاپان

 

رییس اجرایی کشور نیز در میان دوستان و همکاران حکومتی خود این بازی را تماشا می‌کرد.

 

اما شور و هیجان بیش یک هزار نفر در سالون فوتسال دانشگاه کابل که برای تشویق تیم شان آمده بودند، رنگ دیگری داشت. پیر، جوان، دختر و پسر، همه در کنار هم با فریادهای بلند شان برای تشویق تیم فوتسال کشور آمده بوند.

تیم فوتسال افغانستان روز گذشته در بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه 1 بر 3 برابر جاپان شکست خورد و به نایب قهرمانی رسید. این رقابت‌ها در شهر تبریز ایران میان 12 تیم در 4 گروه برگزار شد که در آخرین دیدار، جاپان توانست با برد 3 بر 1 افغانستان، قهرمان فوتسال سال 2019 آسیا شود.

فوتسال افغانستان در سال‌های اخیر با رشد چشم‌گیری روبه‌رو بوده است حتی که امسال توانست به دور نهایی جام آسیا صعود کند و نایب قهرمان این بازی‌ها شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала