Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنری دیگر، طلایی پوشان را حذف کرد

© REUTERS / Gonzalo Fuentesآنری دیگر، طلایی پوشان را حذف کرد
آنری دیگر، طلایی پوشان را حذف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانسه با برتری برابر برزیل قهرمانانه طلسم شکنی کرد و با حذف طلایی پوشان، به عنوان اولین میزبان اروپایی به دور بعد صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شب گذشته بازی های جام جهانی زنان در فرانسه پی گرفته شد که طی آن تیم ملی میزبان به مصاف برزیل یکی از مدعیان اصلی رقابت ها رفت و در نهایت با حساب 2-1 کسب برتری نمود و به دور بعد صعود کرد تا برای اولین‌بار در تاریخ این مسابقات، یک میزبان اروپایی در میان هشتم تیم برتر جهان قرار گیرد.

این بازی که از گروه اول مسابقات در ورزشگاه اوسه‌آن- لو آرو با قضاوت بودوآن ماری سولِی (از کانادا) برگزار گردید، خروس ها با 7 گل زده و تنها یک گل خورده به عنوان تیم صدرنشین جواز صعود گرفتند.

طی این بازی ابتدا و در دقیقه 52 والری گووان برای فرانسه گل زد تا نیمه اول به سود میزبان خاتمه یابد اما در نیمه دوم و در دقیقه 62 تایزا روی حرکت تیمی از سمت چپ زمین صاحب توپ شد و دروازه حریف را پشود تا همه چیز مساوی شود. البته ابتدا این گل آفساید گرفته شد، اما پس از دخالت داور ویدیویی گل تایید گردید.

در ادامه تلاش های دو طرف به نتیجه نرسید و بازی در وقت های معمولی 1-1 به فرجام رسید و داور 30 دقیقه وقت اضافه اعلام نمود که در نیمه اول وقت های اضافه، بازیکنان فرانسه بهتر عمل کردند و در دقیقه 108 روی یک ارسال از ضربه ایستگاهی، در غفلت مدافعان تیم ملی برزیل، کاپیتان آماندین آنری موفق شد با ضربه پای چپ، توپ را به گوشه سمت راست دروازه بفرستد تا با آن برتری کشورش را ثبت نماید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала