ارگ: تهدید و حمله بالای رسانه‌ها به هر عنوانی مغایر با ارزش‌های انسانی است

© Photo / M.Naderiارگ: تهدید و حمله بالای رسانه‌ها به هر عنوانی مغایر با ارزش‌های انسانی است
ارگ: تهدید و حمله بالای رسانه‌ها به هر عنوانی مغایر با ارزش‌های انسانی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده که تهدید و حمله بالای آزادی بیان و رسانه‌ها به هر عنوانی که باشد، در مغایرت با ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه(۴سرطان) طی یک خبرنامه در واکنش به تهدید طالبان علیه رسانه‌ها گفته است که آزادی بیان از دست‌آوردهای دولت و ملت افغانستان می‌باشد که با قربانی‌های زیادی به دست آمده است.
در خبرنامه دفتر ریاست جمهوری آمده که حکومت وحدت ملی با اقدامات مسئولانه همواره تلاش کرده تا از این ارزش حفاظت و زمینه را برای رشد آن فراهم سازد.
ریاست جمهوری تاکید کرده که حکومت از طریق ایجاد "کمیته مشترک حکومت و رسانه‌ها" و همچنان تصویب طرزالعمل مصئونیت خبرنگاران، تمام تلاش خود را برای تامین امنیت خبرنگاران، دفاتر رسانه‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای انجام داده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد.
شایان ذکر است که روز گذشته طالبان با نشر یک اعلامیه گفته اند که اگر رسانه‌های افغانستان دست از تبلیغات و پخش شماره‌های نیروهای امنیتی خودداری نکنند، مورد حمله قرار خواهند گرفت و نیز مراکز خبرنگاران، کارمندان و پرسونل این رسانه ها هیچ نوع مصئونیت نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала