واکنش فیسبوکی امرالله صالح به بازداشت خراسانی

© Photo / moi / moiامرالله صالح
امرالله صالح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زرات امور داخله گفته است که عبدالحمید خراسانی؛ یکی از بزرگترین و خطرناکترین مجرمین در سطح افغانستان را امروز (سه شنبه ۴ سرطان) بازداشت کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، نام حمید خراسانی در زمان سرپرستی امرالله صالح در وزارت داخله در جمع 16 تن از افرادی که متهم به غصب زمین، داشتن اسلحه غیرقانونی، زورگویی و بی اعتنایی در برابر قانون بودند، نشر شد.
درآن زمان پولیس به دستور امرالله صالح منزل خراسانی را محاصره کرد، اما موفق به بازداشت او نشد. در آن هنگام خراسانی با آمدن لایف در فیسبوک به امرالله صالح فحش و دشنام ناموسی داد.
امروز امرالله صالح در واکنش به بازداشت خراسانی در صفحه فیسبوک خود نگاشته است: "آسیب روحی و روانی که به جامعه از طرف لوچک — اوباش — بی بندو بار — باجگیر — اختطاف گر و زور گو میرسد کمتر از تروریزم نیست. مدارا در برابر این طیف و گروه نه تنها مصلحت نیست بلکه خیانت و جفاست. دولت نه تنها که این ها را در پشت میله های زندان بگذارد تا بپوسند بلکه سردسته ها و حامیان علنی و پنهانی شان را نیز افشا ساخته و محاکمه نماید. حمایت از قوای مسلح در برابر اوباش وظیفه ای وجدانی و انسانی همه ای ماست"  

این اظهارات صالح واکنش جدی هواداران خراسانی را در پی داشت.

خراسانی قبل از ظهر امروز زمانی دستگیر گردید که در جریان تظاهرات امروز در شهر کابل می خواست با پولیس درگیر شود. عبدالحمید خراسانی در لیست مجرمین سازمان‌یافته و سطوح بالای وزارت امور داخله قرار داشت که قبل این نیزچندین بار با پولیس درگیر شده و توانسته بود که از چنگ قانون فرار کند. خراسانی در باج گیری از خرده تاجرها، تیل فروشان و دوکانداران، چندین اختطاف، قتل، چپاولگری، رهزنی و زورگویی دست دارد. داشتن افراد مسلح جنایت پیشه، قاچاق مواد مخدر بخصوص در 18 سنبله به بهانه کاروان عزاداری، ایجاد ترس و ارعاب در میان شهریان کابل، دشنام و هتک حرمت به شمار زیاد از اراکین بصورت صوتی و تصویری و به آتش کشیدن پرچم افغانستان نیز از جرم های است که خود آن به گونه مستقیم در آن دست دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала