لحظه گرفتاری حمید خراسانی توسط نیروهای ویژه پولیس + ویدیو

© Photo / Social mediaحمید خراسانی
حمید خراسانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمید خراسانی در حالی توسط نیروهای ویژه پولیس کابل بازداشت شد که در فیسبوک به صورت زنده نشرات جریان داشت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان امروز (سه شنبه، ۴ سرطان) با نشر خبرنامه از بازداشت حمید خراسانی خبر داد.

در خبرنامه آمده است: عبدالحمید خراسانی یکی از بزرگترین و خطرناکترین مجرمین به سطح کشور و منطقه توسط پولیس دستگیر گردید. خراسانی قبل از ظهر امروز زمانی دستگیر گردید که در جریان تظاهرات امروز در شهر کابل می خواست با پولیس درگیر شود. عبدالحمید خراسانی در لیست مجرمین سازمان‌یافته و سطوح بالای وزارت امور داخله قرار داشت که قبل از این چندین بار با پولیس نیز درگیر شده بود و توانسته بود که از قانون فرار کند.

خبرنامه وزارت داخله می‌افزاید: خراسانی در باج گیری از خرده تاجرها، تیل فروشان و دوکانداران، چندین اختطاف، قتل، چپاولگری، رهزنی و زورگویی دست دارد.

این در حالیست که حمید خراسانی پس از آنکه توسط نیروهای امنیتی توقف داده شد، به شکل زنده در فیسبوک ویدیو نشر می‌کرد و از هواداران و حامیانش می‌خواست تا به حمایت از وی اقدام کنند.

در ویدیو دیده می‌شود که نیروهای امنیتی افغان موترهای حمید خراسانی و افرادش را در سرک چهل متره میدان هوایی کابل توقف داده اند.

نشرات زنده خراسانی تا زمانی ادامه داشت که یکی از نیروهای امنیتی خواستار توقف نشرات شد و وی را به شکستن کامره تهدید کرد.

قابل ذکر است که نیروهای امنیتی افغان قبل از این نیز برای بازداشت حمید خراسانی اقدام کرده بودند، اما موفق به این کار نشدند.

آنزمان خراسانی گفت که وی هیچ کار خلاف انجام نداده بلکه به خاطر دشمنی شخصی که امرالله صالح (آنزمان سرپرست وزارت داخله) با وی دارد، می‌خواهد او را بازداشت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала