رحمت‌الله نبیل: نشست پاکستان تعدادی را از تلفن‌هاى محرم و دیدارهاى مخفى آسوده ساخت

© AP Photo / Rahmat Gulرحمت‌الله نبیل: نشست پاکستان تعدادی را از تلفن‌هاى محرم و دیدارهاى مخفى آسوده ساخت
رحمت‌الله نبیل: نشست پاکستان تعدادی را از تلفن‌هاى محرم و دیدارهاى مخفى آسوده ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس پیشین امنیت ملی و یک تن از نامزدان ریاست جمهوری در واکنش به نشست صلح افغانستان در پاکستان می‌گوید، این نشست تعدادی را از تلفن‌هاى محرم و دیدارهاى مخفى آسوده ساخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی نبیل به تاریخ (۳سرطان) در واکنش به نشست صلح پاکستان در توییتر اش نگاشته است: "کار بعضى‌ها را سهل ساختند. از تلفن‌هاى محرم و دیدارهاى مخفى در کشورهاى دیگر خود را آسوده نموده و این‌بار به طور مستقیم دستور و "شاباسى" گرفتند. به هر رنگی که خواهی جامه می‌پوش، من از طرز خرامت می‌شناسم". وی به صورت مشخص از کسی در این نوشته نام نبرده و نیز مشخص نساخته چه افرادی از تلفن‌هاى محرم و دیدارهاى مخفى در کشورهاى دیگر آسوده شده است!

افشاگری رحمت‌الله نبیل در مورد قتل جنرال رازق - اسپوتنیک افغانستان
افشاگری رحمت‌الله نبیل در مورد قتل جنرال رازق

پیش از این نیز اتهام‌هایی پیرامون ارتباط برخی شخصیت‌های سیاسی کشور با پاکستان مطرح شده است.
لازم به ذکر است که نشست صلح پاکستان روز شنبه گذشته با حضور شماری از سیاست‌مدران کشور از جمله گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، کریم خلیلی، رییس شورای عالی صلح، عطامحمد نور، رییس اجرایی جمعیت اسلامی، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی، عبدالطیف پدرام، نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری، سید سعادت منصور نادری و شماری از سیاسیون دیگر، برای دو روز در ایالت پنجاب پاکستان برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала