Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دونالد ترامپ: رونالدو دستمزد بالایی دارد و این نابرابری است

© REUTERS / Joshua RobertsU.S. President Donald Trump speaks at the Conservative Political Action Conference (CPAC) annual meeting at National Harbor in Oxon Hill, Maryland, U.S., March 2, 2019
U.S. President Donald Trump speaks at the Conservative Political Action Conference (CPAC) annual meeting at National Harbor in Oxon Hill, Maryland, U.S., March 2, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور امریکا گفته است که دستمزد آقایان در دنیای فوتبال بلند است و این نشان دهند نابرابری است.

به گزارش اسپوتینک؛ در روزهای پایانی جام جهانی زنان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و هوادارانی بسیاری نیز داشته است. این مورد اعتراض‌های بسیاری را در باره تفاوت دستمزد بازیکنان مردان و زنان را در دنیا فوتبال به همراه داشته است.

ساری در فکر تغییر پُست رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ساری در فکر تغییر پُست رونالدو

تصاوری که امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود نشان می‌دهد که دستمزد 84میلیون دالری مسی در دو سال، برابر است با مجموع دستمزد 1693 فوتبالیست‌ زن. این مورد وحشتناک گفته شده است و باعث اعتراض بسیاری ها شده است. در ماه مارچ سال روان، 28 تن از اعضای تیم ملی زنان امریکا، یک پرونده تبعیض جنسیتی فوتبال را به دادگاه این کشور فرستادند. اکنون دونالد ترامپ در این رابطه واکنش نشان داده است.

ترامپ گفته است: "من عاشق تماشای فوتبال زنان هستم. از دید من، باید از  منظر اقتصای فعالیت بیشتری در مورد فوتبال زنان انجام شود. من می‌دانم که با جذب ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو و بازیکنانی مانند او که در دنیای فوتبال مردان هستند، می‌توان درآمدی فوق‌العاده کسب کرد. این بازیکنان بزرگ میلیون‌ها تن را مجدوب تماشای خود می کنند. اگرچه من در این رابطه موضع خاصی ندارم اما باید این مساله بررسی شود."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала