Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار عضو گروه بارسایی ها نشده است

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAنیمار عضو گروه بارسایی ها نشده است
نیمار عضو گروه بارسایی ها نشده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلیپه کوتینیو بازیکن بارسلونا در مورد شایعات برگشت نیمار به این تیم گفت، هنوز این بازیکن عضو گروه بازیکنان بارسا نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کوتینیو شماره 7 بارسلونا و وینگر برازیل که هم اکنون در رقابت های کوپا آمریکا، تیم ملی کشورش را همراهی می کند در مورد شایعات برگشت نیمار گفت که او و هم‌تیمی‌هایش هنوز نیمار را به فهرست اعضای گروهی که بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در واتساپ دارند، دعوت نکرده‌اند.

کوتینیو گفت: در واتس اپ ما گروهی داریم که در آن به مناسبت های مختلف به هم دیگر مسج می فرستیم، مثل روز پیش که بخاطر تولد مسی به وی تبریکی دادیم. نیمار؟ نه نیمار عضو این گروه نیست. با آنکه فعالیت ما در این گروه کند شده ولی ما در گروه درباره نیمار با هم حرف نزده‌ایم.

او که با کشورش به دور یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا صعود کرده، در این باره می گوید: من همیشه تلاش کرده ام بهترین بازی هایم را اراده دهم و امیدارم اتفاقی که برای من رخ می دهد برای آینده نیز خوب باشد. روی خود زیاد حساب می کنم و می خواهم بخش مهم این تیم باشم. دوست دارم در بارسلونا و تیم ملی موفق باشم و تنها هدفم همین است.

او در مورد آینده اش گفت: هیچ کسی نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. تنها چیزی که می‌دانم این است که با بارسلونا قرارداد دارم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала