Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویمبلدون/ نارضایتی نادال از سیدبندی

© Youtubeویمبلدون/ نارضایتی نادال از سیدبندی
ویمبلدون/ نارضایتی نادال از سیدبندی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل نادال مرد شمار 2 تنیس جهان، سیدبندی قرعه‌کشی مسابقات ویمبلدون به نفع فدرر خوانده و از آن ناراضی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سومین گرنداسلم فصل تنیس قرعه‌کشی شد اما رافائل نادال مرد دوم دنیای تنیس از نحوه سیدبندی ورزشکاران برای قرعه‌کشی رضایت نداشته و این امر را به نوعی به نفع فدرر می خواند.

این بار سیدبندی مسابقات گرنداسلم ویمبلدون برخلاف رقابت های پیشین، به اساس رده بندی بازیکنان در رده بندی جهانی صورت می گیرد و به گونه‌ای است که راجر فدرر با یک رده پایین‌تر از نادال (نادال دوم و فدرر سوم)، در گلدانی بالاتر از او برای قرعه‌کشی قرار گرفته است و به احتمال زیاد مسیر آسانی در پیش خواهد داشت و نادال در سیدبندی قرعه‌کشی در گلدان سوم قرار می‌گیرد.

 

او میگوید: اگر سیدبندی قرار است اینگونه برگزار شود، ‌آن را می‌پذیرم و تلاشم را برای بردن بازی‌ها انجام می‌دهم. تنها چیزی که به نظرم خوب نیست، این است که فقط ویمبلدون به این شیوه مسابقاتش را برگزار می‌کند. اگر همه تورنمنت‌ها اینگونه قرعه‌کشی می‌شد، مشکلی نبود. این اتفاق هم فقط برای من رخ نداده و پیش از من هم افرادی بوده‌اند که با وجود داشتن جایگاه بالاتر در رده بندی در سید پایین‌تر قرار گرفته‌اند. با این شیوه قرعه‌کشی به جایگاه بعضی از بازیکنانی که در طول فصل موفقیت‌های کسب کرده‌اند، احترام گذاشته نمی‌شود.

این تنیس باز اسپانیایی، ماه گذشته هجدهمین قهرمانی گرنداسلم خود را با فتح مسابقات آزاد فرانسه بدست آورد و حالا دو قهرمانی دیگر تا به رکورد راجر فدرر برسد.

قرار است یکصدوسی‌سومین دوره رقابت‌های تنیس ویمبلدون در انگلستان، از اول جولای آغاز شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала