Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راجر فدرر و نهمین رویای قهرمانی در ویمبلدون

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راجر فدرر در تلاش کسب نهمین قهرمانی در تینس ویمبلدون است.

به گزارش اسپوتنیک؛ راجر فدرر که در سال گذشته با خاطرات بدی مسابقات ویمبلدون را ترک کرد و همه از چانس بالای او سخن می‌گفتند و نیز این ستاره سویسی دنیای تینس با آمادگی خوبی وارد این مسابقات شده بود، در مرحله یک چهارم نهایی با شکست کوین آندرسون روبرو شد.

حذف جوکوویچ از تینس فرانسه، تیم حریف نادال در فینال شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حذف جوکوویچ از تینس فرانسه، تیم حریف نادال در فینال شد

اکنون فدرر در فرصتی یافته است تا تابستان ناخوشایند گذشته را فراموش کند. فدرر در حالی در این رقابت‌ها می‌کند که با تازگی با شکست دیوید گوفین توانست برای دهمین بار قهرمان تینس هال آلمان شود. فدرر با حضور در زمین اصلی تنیس ویمبلدون پستی در شبکه اجتماعی خود مبنی بر آمادگی برای حضور در این رقابت‌ها خبر داد.

 مرد شماره ۳ تنیس جهان در شرایط خوبی به این رقابت‌ها می‌رسد که غیبت اندی ماری در رقابت‌های این دوره، شانس او را برای قهرمانی بیشتر کرده است. البته رقیبان اصلی او یعنی رافائل نادال و نواک جوکوویچ به ویمبلدون می‌آیند و فدرر برای اینکه بتواند بعد از دوسال بار دیگر قهرمان ویمبلدون شود، چاره‌ای جز این ندارد که آنها را شکست دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала