Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ديدار غني با دوچرخه سواران راه لاجورد

© Photo / FB-ARGرییس جمهور غنی با تیم بایسکل رانی راه لاجورد
رییس جمهور غنی با تیم بایسکل رانی راه لاجورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایسکل سواران راه لاجورد که از هرات تا ترکیه رکاب زدند، امروز با رییس جمهور غنی دیدار کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اعضای تیم بایسکل رانی راه لاجورد که بخاطر قوت بخشيدن به راه اقتصادي و رساندن صداي صلح مردم افغانستان کشورهای عضو راه لاجورد را رکاب زده بودند امروز با رییس جمهور غنی در ارگ دیدار کردند.

در این دیدار صدیق جامی سرمربی تیم بایسکل سواران راه لاجورد صحبت نموده و اظهار داشت: به منظور حمایت از راه لاجورد توانستیم با بایسکل های خویش به کشورهای ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان و گرجستان، رکاب بزنیم و پیام دوستی ملت افغانستان را به آنان برسانیم.

او در ادامه افزود: تیم بایسکل سواران راه لاجورد در مدت پنج روز توانستند این مسیر را که به طول ۴۱۲۴ کیلومتر می باشد، طی نمایند.

در ادامه رییس جمهور کشور صحبت کرده و ضمن قدردانی از تلاش های این تیم گفت: شما عنعنۀ چندهزار ساله را زنده ساختید و ثابت نمودید که افغانستان نقطۀ وصل و چهارراه آسیا است و ما تنها روابط تجارتی نداریم، بلکه روابط احساسی و عاطفی نیز با کشورهای منطقه داریم.

گفتنی است که تیم بایسکل رانی راه لاجورد، چندی پیش از ولایت هرات با عبور از کشورهای ترکمنستان، آذربایجان و گرجستان به سمت ترکیه (کشورهای عضو راه لاجورد) صدها کیلومتر را رکاب زدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала