جلوگیری از یک حمله تروریستی در روسیه + ویدئو

© Photo / Public relations center of Federal Security Serviceجلوگیری از یک حمله تروریستی در روسیه + ویدئو
جلوگیری از یک حمله تروریستی در روسیه + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس امنیت فدرالی روسیه از یک حمله تروریستی در شهر ساراتوف این کشور جلوگیری نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس فدرال امنیت روسیه (FSB) در ساراتوف تروریست حامی *داعش* (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) را که مصروف ایجاد یک آزمایشگاه برای تولید مواد منفجره، و تدارک یک حمله ترویستی در مکان های پر جمعیت بود، را کشف و خنثی نمود.  

در گزارش دفتر مطبوعاتی سرویس امنیت فدرال روسیه آمده است:"یک شهروند روسیه سلاح ها و اجزای سازنده برای ساخت وسایل انفجاری دست ساز را به دست آورد و آزمایشگاه خود را برای فراهم سازی حمله تروریستی در داخل یک گاراژ در شهر ساراتوف ایجاد کرد." وی هنگام بازداشت از سوی نیروهای ویژه سرویس امنیت فدرال روسیه، مقاومت مسلحانه نمود. نیرو های مسلح توانستند او را از پا درآورده و اسلحه او را خنثی کنند.
نيروهاي امنيتي پس از پايان درگيري، در محل حادثه تعدادي اسلحه كمري، نارنجك و بمب دست ساز با قدرت انفجاري چندین کیلوگرام تي.ان.تي كشف كردند.
در طی این عملیات به کسی آسیب نرسیده است
شهر ساراتوف مركز ولایتی به همين نام، يكي از بندرهاي بزرگ روسيه در حاشيه رودخانه ولگا در جنوب غربي اين كشور است كه جمعيتي حدود 900 هزار نفر دارد و مردماني با باور به اديان مختلف در آن زندگي مي كنند كه تاتارها بخش بزرگي از آنان را تشكيل مي دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала