غنی: هیچ کس ورزش افغانستان را سیاسی یا قومی ساخته نمی‌تواند

© Photo / ARG / ARGغنی: هیچ کس ورزش افغانستان را سیاسی یا قومی ساخته نمی‌تواند
غنی: هیچ کس ورزش افغانستان را سیاسی یا قومی ساخته نمی‌تواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور افغانستان در دیدار با اعضای تیم ملی فوتسال و بایسکل‌سواران راه لاجورد کشور گفت که به کسی اجازه داده نخواهد شد که ورزش افغانستان را سیاسی، قومی و سمتی بسازند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ارگ، این دیدار که در قصر دلگشای ارگ انجام شد، رئیس جمهور غنی گفت: امروز برای من یک روز خاص است که نسل نو و امید و مثال آینده برای نسل جوان افغانستان را می‌بینم.

غنی در ديدار با تيم ملی فوتسال: جمنازيوم تيم ملی فوتسال ساخته مي‌شود + ويديو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
غنی در ديدار با تيم ملی فوتسال: جمنازيوم تيم ملی فوتسال ساخته مي‌شود + ويديو

وی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتسال کشور گفت که من مسابقه شما را با تیم ملی فوتسال جاپان تماشا نمودم، هماهنگی و کنترول تان در میدان قابل قدر بود و از این که بیرق افغانستان را به اهتزار در آوردید، برای همه ما افتخار بخشیدید.

رئیس‌جمهور غنی اضافه کرد که هیچ کس ورزش افغانستان را سیاسی، قومی و سمتی ساخته نمی‌تواند و ورزش و ورزشکاران ما افتخار تمام ملت هستند.

در اخیر این دیدار مربی تیم ملی فوتسال کشور و شماری از مسئولین ریاست تربیت بدنی و ورزش، پیراهن تیم ملی فوتسال، یک قاب تابلو به مناسبت صدمین سالروز استرداد استقلال کشور و همچنان سرگروپ بایسکل سواران، یک بایسکل را که توسط آن مسیر راه لاجورد پیموده بودند، به عنوان هدیه به رئیس‌جمهور غنی اهدا کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала