Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تخلف ماهرز، درسر ساز شد

CC0 / Pixabay / تخلف ماهرز، درسر ساز شد
تخلف ماهرز، درسر ساز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تخلف ریاض ماهرز ستاره الجزایری منچسترسیتی در پی شکایت پرستار فرزندانش، به پرداخت جریمه محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه سان؛ ریاض ماهرز ستاره منچسترسیتی به پرداخت 3 هزار و 612 پوند به پرستار فرزندانش، از سوی دادگاه محکوم شد.

در حالیکه در حالیکه ماهرز هفته 200 هزار پوند دستمزد میگیرد ظاهراً نتوانسته است با آن دستمزد میرافلورس، پرستار 52 ساله فرزندانش پرداخت نماید.

میرافلورس که خود صاحب  یک فرزند است، در این باره می گوید: او واقعاً آدم خسیس است. من تمام ساعاتی که مسئول مراقبت از فرزندان او بودم، سخت کار می‌کردم و فقط دستمزدم را می‌‌خواستم.

با این بازیکن در بدل هر ساعت کاری 12 پوند پرداخت می کرد اما او نزدیک به حق‌الزحمه 301 ساعت کاری کارگر فلیپینی را (مجموعاً‌ 3 هزار و 612 پوند) را نپرداخته که این تنها معادل دستمزد یک ساعت از دستمزد هفتگی این بازیکن ملی‌پوش می شود.

میرافلورس می افزاید: من به خاطر این پول واقعاً سختی کشیدم اما او پولم را نمی‌‌دهد. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. من 24 ساعت روز در خدمت‌شان بودم. من برای اینکه برای آنها مزاحمتی ایجاد نشود، در همان اتاقی می‌خوابیدم که فرزندان او بودند تا اگر نیمه شب از خواب بیدار شدند، مراقب‌شان باشم. حتی نمی‌توانستم به خانه‌ام بروم. آنجا در منچستر مانده بودم تا 24 ساعت کار کنم. من هرگز با کارم مشکلی نداشتم. تمام آن ساعت‌ها کار کردم و باید حقوقم را بپردازند. محرز 200 هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد. قصد ندارم آبروی کسی را ببرم و فقط پولم را می‌خواهم. او واقعاً خسیس است.

طبق گفته های میرافلورس، او 5 روز از 7 روزِ هفته، در خانه ماهرز کار می‌کرد و این در حالیست که صورت حساب‌های بانکی منتشر شده نشان می‌دهد که بازیکن الجزایری منچسترسیتی نه تنها دستمزد که متعهد به پرداخت آن بوده را پرداخت نکرده، بلکه برخی هزینه‌هایی که پرستار فرزندانش از جیب خود برای خانواده ماهرز انجام داده را با او تسویه نکرده است. به همین دلیل او در ماه جنوری از این بازیکن شکایت کرد و با وجود ارسال احضاریه دادگاه، او حاضر به شرکت در جلسه محاکمه‌اش نشد. او در حالیکه در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد، به همین دلیل هم دادگاه به نفع شاکی پرونده رأی داد و ماهرز را به پرداخت دستمزد معوقه فرزندانش محکوم کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала