Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افغانستان – پاکستان؛ بازی حیثیتی برای ببرهای آبی

© Photo / FB-Afghanistan Cricket Boardافغانستان – پاکستان؛ بازی حیثیتی برای ببرهای آبی
افغانستان – پاکستان؛ بازی حیثیتی برای ببرهای آبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کرکت افغانستان هشتمین بازی خود را در جام جهانی کرکت برابر پاکستان برگزار می کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی کرکت افغانستان در مهم ترین و حیثیتی ترین بازی خود قرار است تا دو روز دیگر به مصاف پاکستان برود.

این هشتمین دیدار ببرهای آبی در رقابت های یاد شده محسوب می شود، در حالیکه این تیم در جایگاه آخر جدول بدون امتیاز ایستاده است.

سی و ششمین بازی جام جهانی کرکت به میزبانی ولز-انگلستان در حالی بین افغانستان و پاکستان راه اندازی خواهد شد که ملی پوشان افغان تا کنون در همه بازی های خود تن به شکست داده است و هیچ امتیازی ندارد اما پاکستان که هم اکنون به مصاف زلاند جدید رفته است، از 5 بازی قبلی اش به تنها دو پیروزی دست یافته است و 3 دیدار دیگر را به حریفان واگذار کرده است.

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این افغانستان در دو رقابت رسمی جام آسیایی و در دیدار دو جانبه، به پاکستان باخته است اما قبل از جام جهانی امسال، ببرهای آبی در مصاف با پاکستان به برتری شیرین دست یافتند و دیدار روز شنبه دو تیم برای دو طرف از هر نگاه مهم شمرده می شود.

البته تقابل های اخیر سیاسی و دیپلماتیک به خصوص برتری افغانستان در بازی اخیر با پاکستان، برای سبزپوشان و مردم آن کشور مهم پنداشته می شود.

در جدول رده بندی مسابقات هم اکنون استرالیا با 12 امتیاز از 6 برتری، اول است.

زلاندجدید با یک بازی و یک امتیاز کمتر در مکان دوم ایستاده، هندوستان هم با رقم زدن 9 امتیاز از 5 دیدار سوم است. تیم های ملی انگلستان (میزبان)، بنگله دیش، سریلانکا، پاکستان، وست اندیز، آفریقای جنوبی و افغانستان به ترتیب چهارم تا دهم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала