Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران اینتر رکورد شکنی کردند

© REUTERS / Ueslei Marcelinoهواداران اینتر رکورد شکنی کردند
هواداران اینتر رکورد شکنی کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با خرید تمامی تکت های بازی های خانگی این تیم، رکورد زدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هواداران تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا، تکت های تمامی بازی های داخلی این تیم در فصل آینده را خریداری کردند.

باشگاه اینتر با تایید این خبر اعلام کرده است که تغییر سرمربی و فعالیت‌هایی که باشگاه اینتر در حوزه نقل‌وانتقالات انجام داده سبب شده است که هواداران نراتزوری برای فصل پیش رو جهت تشویق این تیم در امر کسب موفقیت، از هم‌اکنون تمامی تکت‌‌های فصل بازی‌های خانگی تیم محبوب‌شان برای فصل 20-2019 را پیش‌خرید نموده اند.

آمدن آنتونیو کونته روی نیمکت هدایت تیم فوتبال اینرت و نیزتغیر کادر فنی این تیم، هواداران را امیدوار کرده است تا پس از سال 2010 برای اولین بار، تیم شان را در جهت کسب عنوان قهرمانی همراهی نمایند و براساس اعلام باشگاه اینتر، رکورد خرید تکت های فصل پیش رو در تاریخ این باشگاه شکسته شده و برای اولین بار در تاریخ باشگاه، هواداران در لیست انتظار نیز قرار گرفته‌اند.

گفته می شود، برای دومین سال متوالی می توانند بازی تیم محبوب شان را در لیگ قهرمانان در خانه تجربه کنند و با آمدن چند بازیکن جدید در ترکیب نراتزوری، هواداران انتظار دارند رقابت در فصل پیش رو در کنار دیگر مدعیان در اسکودتو، جدی تر شود.

این در حالیست که تیم فوتبال اینترمیلان فصل قبل را با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به پایان رساند و در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا نیز حضرو خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала