زمان دیدار پوتین و ترامپ مشخص شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر زمان دیدار پوتین و ترامپ مشخص شد
زمان دیدار پوتین و ترامپ مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور امریکا با رئیس‌جمهور پوتین در حاشیه نشست سران گروه 20 (جمعه 28، جون) در اوساکا دیدار خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اعلام کاخ سفید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست سران گروه 20 روز جمعه ساعت 14:00 بجه به وقت محلی (هشت صبح به وقت مسکو) در اوساکا جاپان دیدار خواهد کرد.

کاخ سفید برنامه دیدار رئیس‌جمهور امریکا را در نشست سران گروه بیست اعلام کرد که در آن دونالد ترامپ با شاهزاده عربستان سعودی 15 دقیقه دیدار خواهد داشت، زیرا که دیدار بعدی با نخست‌وزیر جاپان برنامه ریزی شده است.

جزئیات دیدار قریب‌الوقوع پوتین و ترامپ در جاپان - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات دیدار قریب‌الوقوع پوتین و ترامپ در جاپان

در برنامه وی آمده است که پس از یک و نیم ساعت بعد از دیدار با رئیس‌جمهور پوتین، ترامپ با رئیس‌جمهور برازیل دیدار خواهد کرد.

علاوه براین، دونالد ترامپ، با سایر رهبران جهان دیدار خواهد کرد، از جمله آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه استند.

پیش از این، یوری اوشاکوف، دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسای جمهور دو کشور باید 28 جون سال روان در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در اوساکا جاپان دیدار می‌کنند. این جلسه بعد از ظهر برگزار می‌شود و محل دیدار توسط امریکایی‌ها انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: دیدار روسای جمهور روسیه و امریکا برای یک ساعت طول خواهد کشید اما ادامه آن بستگی به آنها دارد.

دستیار رئیس‌جمهور روسیه گفت که در این دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در مورد موضوعات و ثبات استراتژیک و تنش‌های منطقه‌ای به ویژه افغانستان، سوریه، ونزوئلا و اوکراین صحبت خواهد کرد.

پوتین و ترامپ معمولاً با تلفون صحبت می‌کنند. نشست سران گروه بیست در اوساکا جاپان می‌تواند سومین دیدار رهبران روسیه و امریکا باشد.

روسای جمهور روسیه و امریکا طبق برنامه، قرار بود که در حاشیه اجلاس نشست گروه 20 که در اواخر ماه نوامبر در ارجنتین برگزار شد، با یکدیگر دیدار کنند. اما دونالد ترامپ این دیدار را به دلیل حوادث تنگه کرچ، لغو کرد.

علاوه بر این، پوتین و ترامپ، در تابستان سال گذشته در هلسنگی با هم دیدار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала