Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک با تجربه بارسا زیر زره‌بین اینتر و میلان

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که آرتورو ویدال پس یک فصل بازی در بارسلونا، از این باشگاه جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک ورزش و به نقل از موندو دپورتیو، ویدال قرار است فردا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا امریکا تیم ملی‌اش را همراهی کند. شیلی در تلاش کسب سومین قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها است. به نظر می‌رسد پس از این بازی، ویدال با تغییر باشگاه هم مواجه شود.

دست رد میلان به سینه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دست رد میلان به سینه بارسلونا

ویدال تابستان سال‌پار با هزینه 19میلیون یورو بایرن مونیخ را ترک و به بارسلونا پیوست. او اکنون در تیررس انتر و میلان قرار دارد. این دو باشگاه میلانی دوست دارند تا این هافبک با تجربه را که درک مناسبی از سری‌آ دارد، در پنجره نقل و انتقالات شان جا دهند.  کونته تلاش دارد که شبیه بودنش در یوونتوس، ویدال را هم در اینتر داشته باشد.

ویدال در فصل گذشته، از بازیکنانی بود که والورده حساب ویژه‌ای روی او باز می‌کرد. سپری کردن 53 بازی آن هم به خوب‌ترین شیوه‌اش نشان دهند این نکته است. از سوی هم باشگاه بارسلونا نیز احتمال جداشدن این هافبک خود را رد نمی‌کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала